Taran:) Skrevet 22. september 2007 #1 Skrevet 22. september 2007 er noen her inne blitt gravide med bare metformin....? og hvordan var evt stardosene deres..? takker så meget for svar:-)
Taran:) Skrevet 23. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 23. september 2007 takk for dyttet :-) er veldig utålmodig kjenner jeg. 4 mnd er veldig lenge å vente akkurat nå...sukk ;-)
frukten Skrevet 24. september 2007 #4 Skrevet 24. september 2007 Skal du igjennom ivf?? jeg går på metformin.det sies at egget fester seg bedre pluss at de som er litt overvektige går ned i vekt. nå vet ikke jeg hvilket behandling du skal igjennom.men blir gravid av metformin gjør du ikke.noen får rette meg om jeg har feil.er ikke helt 100% sikker på dette ..lykke til .hvilket sykehus går dere til?
miss 80 høygravid-ks 23.1.09 Skrevet 24. september 2007 #5 Skrevet 24. september 2007 hei! jeg har diabetes type 1, og tar insulin. Siden jeg har pco har jeg tatt metformin x 3 pr.dag. totaldose er 1500 mg pr. dag. Både gyn og diabeteslegen min sier at når en har pco(s) er det større sjans for å bli gravid når en går på metformin. Dette fordi det hjelper med å gjøre disse cyctene på eggstokkene mindre. Jeg har blitt gravid en gang, men mistet da i uke 8. Jeg gikk da på metformin, men vet ikke om det var det som gjorde utslaget da! men jeg har tro på det:) uansett, lykke til:)
Taran:) Skrevet 6. oktober 2007 Forfatter #6 Skrevet 6. oktober 2007 ja, vi skal igjennom ivf....st. olav hospital. går på 4 doser metformin pr dag..jeg er så spent på dette her, at jeg sover ikke så godt heller. aner ikke hvor lenge vi må vente enda. men legen sa enten rett før jul,eller rett over jul. Venter på info fra sykehuset, 1 mnd siden vi var der, å det ble søkt om prøverør. bruker det å ta lang tid før man får noe info, noen som vet det?
Gjest Skrevet 8. oktober 2007 #7 Skrevet 8. oktober 2007 Hei, hei! Jeg ble gravid med Metformin. Er nå i uke 10:-) Har vært uten prevensjon i 11 år, har en gutt på 6 år som er IVF. For å få søsken har vi hatt 4 ordinære og 4 frysforsøk før legene fant ut at jeg hadde PCOS...... Startet med metfromin i feb, gikk samtidig på p-piller, så mislykket forsøk i mai, og i juni og juli gikk jeg bare på metformin. Skulle ha frysfosøk i september og var på UL for å sjekke slimhinnen fordi menst ikke kom skikkelig i gang, og da var jeg jammen gravid. Fikk SKIKKELIG sjokk.... Har hatt 3 aborter, så nå går jeg på blodfortynnende sprøyter, progestan og metformin. Dessuten er jeg på UL annenhver uke. Lykke til:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå