Gå til innhold

Lurer på en del ting jeg... noen som kan svare?? ;O)

Anbefalte innlegg

Tipper det kommer til flere her etter hvert... For vi er jo rimelig tidlig ute vi som er her... Er det flere enn meg som tenker på at mye kan gå galt når man er såå tidlig i svangerskapet??

Har dere fortalt det til noen allerede??

Som dere sikkert skjønner er dette min (og samboeren min) sin første gang... Utrooolig spennende og vi har nå begynt å glede oss.... er bare så redd for at det skal være for tidlig å glede seg?? Alle snakker jo om de gylne 3 første månedene....

Flere fra Trondheim her som ble født på 80-tallet??

Fortsetter under...

hei:-) jeg og er veldig spent. har mistet to ganger før og tenker jo på det nå og, men må jo bare håpe på det beste:-) vihar ikke fortalt det til noen enda for mannen min vil ikke, men jeg vi. For jeg tenker sånn at hvis jeg mister så er det jo godt at de rundt meg vet det. kanskje kommer men trøstende ord og ikke mist skjønner kanskje hvorfor man er litt deppa. Men for både deg og babyen din er det viktig at du tenker positivt og at dette skal gå bra:-) lykke til videre

hei hei.har det på samme måte ja,tørr ikke glede meg enda..tiden går veeeldig sakte synes jeg. ha sagt det til en venninne og mamma og pappa. skulle egentlig vente med å si det til mamma og pappa,men klarte ikke å holde meg...

Håper det går bra:-)

Jeg har selv mistet 3 ganger, men har også vært veldig heldig og fått 2 barn. Er nå gravid med mitt tredje. Magesmertene er igjen der, litt blødninger også. Men jeg tenker positivt og prøver å glede meg. Om man gleder seg masse, leser gravid-blad eller bøker så fører ikke det til at sorgen blir vanskeligere hvis det skule gå galt. Tvert imot! Har også sluttet med det der at ingen skal vite det hvis det skulle gå galt. Føler heller det er godt at de rundt meg kan være der for meg hvis elendigheten kommer. Nei gled deg! Prat om det sammen med barnefaren. Drøm om hvilken barnevogn du vil ha! Dette har ingen virkning på den sorgen som kommer hvis det skulle skje. Og det skal det da ikke??!!

nei det har du jo rett i altså... Ble egentlig litt lettere til sinns etter jeg leste meldingen din... jeg mener..skulle det no skje noe etter 3 mnd så vet mange det og hva er forskjellen om folk vet det og det skjer før 3 mnd..

Jeg surfer litt på nettet jeg altså må innrømme det.. det er heller min kjære som er mer stiv i maska... ikke gått helt opp for oss enda kanskje.. eller det går vel raskere opp for oss som føler det på kroppen...

Lykke lykke til alle sammen! Det er morro å prate med andre gravide! -og som er kommet ca like langt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...