mininurk Skrevet 22. september 2007 #1 Skrevet 22. september 2007 Hurrrrrraaaaa! 1. dagen jeg ikke har vært kvalm på det jeg kan huske!! Jeg har spist alle måltider i dag uten å bli kvalm...gått tur i skogen og kost meg med ungene UTEN å bli kvalm!!!!!!! For en fantastisk følelse. er 10+4 på vei, så kanskje kvalmen har tenkt til å gi seg nå....håper virkelig det!!!! Når forsvant kvalmen hos dere???
dritgrei hei hei! Skrevet 22. september 2007 #2 Skrevet 22. september 2007 HURRA!!!!!!! Jeg har ikke fått den enda, så meg kan du ikke måle med, men jeg jubler med deg for den kvalmefrie dagen!
Blå + en i magen Skrevet 23. september 2007 #3 Skrevet 23. september 2007 Åå, så braaa! Håper du er kvitt den helt nå!! Jeg er kvalm 24/7 og orker snart ikke mer! Er 8+5 nå. Får lyst å sette meg ned å gråte, men ga meg mot å høre at andres kvalme forsvinner etterhvert... :)
(**,)78 Skrevet 23. september 2007 #4 Skrevet 23. september 2007 Så bra! Er noe utrolig herk. Forrige svangerskap gikk jeg til slutt til akupunktør, og det hjalp en stund. Denne gangen ble jeg kvalm fra jeg tok testen, men fulgte et råd fra en her inne om slike reisesykearmbånd. Og det hjelper!! Kjenner litt svak kvalme innimellom, men ikke plagsomt i det hele tatt! Verdt et forsøk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå