Gå til innhold

hva tror dere?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

jeg er i en ganske merkelig situasjon..jeg blødde for litt over 2 uker siden,trodde det var mensen for passet med tiden..det var 6 september.

men på mandag 17 sep tok jeg en gravtest..ikke spør meg hvorfor! men den slo ut positivt..forsto ikke dette siden jeg hadde blødd for 2 uker siden..gikk til legen og målte hcg som var på 750..så gravid var jeg sa legen..var på innvendig ul på onsdag men kunne ikke se noe..tok en ny hjemmetest igår som også ble positiv og målte på nytt hcg igår..men får ikke svar før på mandag..MEN igår kveld begynte jeg å småblø.. begynte som vanlig spotting,litt mer gjerne idag..hva er dette?

var det en sa jeg hadde for 2 uker siden og mensen som kommer nå?

er såå lenge å vente til mandag!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke lett å svare på dette da... Du får kanskje mer oppfølging hos lege?

Det kan jo høres ut som en kjemisk graviditet,at egget er befruktet men bare streifer skjedeveggen før det blør ut.

Men jeg er nok desverre ingen lege... :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden ingen svarer deg vil jeg prøve=)

Men det er jo veeeldig vanskelig å svare på noe en lege helst bør svare på.

En SA vil nok bringe mer med blødninger enn jeg forstår du har hatt.

Og viss du fortsatt fikk pos test i går så har jeg vanskelig for å tro at det er mens/SA nå....

Men nå er det "bare" en dag igjen til mandag=) Ernok ikke bare bare uansett hva jeg sier men... krysser fingrene for at alt skal være bra hos deg=)

Kan være antydning av mens sist gang og bare en liten blødning nå??

Vanskelig å si....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk for svar:)

legene sier at jeg er gravid/har hvert gravid,må vente å se til prøven er tilbake..er så frustrerende å gå å vente!!vet jo ikke om jeg er gravid eller ikke..kan jo ikke glede meg over at jeg er i tilfelle det ikke stemmer!

men syns også det er merkelig at testen tilog med slo ut positivt igår..

jeg må nok bare vente..

takk for at dere svarte uanz:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...