Gå til innhold

er på stikkedag 4 føler litt murringer er det vanlig når man begynner på puregon?

Anbefalte innlegg

er litt bekymret nå,har jo vært igjennom dette før.men da var det ikke sånn,eller kanskje jeg husker feil.er på stikkedag fire.stikker litt og murrer litt i magen ,er dette normalt.hadde litt slim i stad med litt lett rosa på.virket nesten som det var el slim.er det vanlig at man får eggløsning når man går på puregon og synarella?? masse spørsmål.blir bare litt urolig .uroer meg sikkert for ingenting.men kjekt å få svar eller erfaringer ..

klems

Fortsetter under...

Murringer er vel et godt tegn på at du responderer på medisinen.

At det skjer noe der nede.Det med sekret nedentil erfarer jeg at ikke er til å stole på når man får hormonbehandling.Tror ikke du skal frykte eggløsning,men bare ta det som tegn på at kroppen jobber med å produsere fine egg til forsøket :o)

Skal du også på ultralyd på fredag?

ja skal på ul til fredagen,blir spennende.sist fikk vi 12 egg ,derav 9 som var befruktet.De sa at de var optimale.men de hadde ikke fryser på ulevåll sist vi hadde ivf,så de gikk desverre til grunne..håper på mangen egg nå også,men hovedsaken er at de er fine og kan fryses. skal du ogsp på ul på fredag?? ullevåll??

takk for svar klems

Hei igjen :o)

Jeg skal også på ul på fredag,

men jeg holder til på st.olav.

Vi fikk 2 egg på frys sist (i juni),men de overlevde ikke opptiningen

i august :o(.

Håper for oss at der blir mange flotte egg som gir noen på frys også!

Lykke til på fredag!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...