Taran:) Skrevet 22. september 2007 #1 Skrevet 22. september 2007 Lurer på om jeg kan ta kontakt med gyn etter jeg har fått svar på blodprøven som viser eggløsning eller ikke....kan jeg da spørre om pergotime? denne blodprøven,viser den bare om du har hadd eggløsning eller verdier..? Skjønner lite av dette enda,ble mye nytt på en gang her..
Gjest Bjørnen Collargol Skrevet 23. september 2007 #2 Skrevet 23. september 2007 Dersom du ikke har eggløsning kan du ta kontakt med gyn for å spørre etter pergotime ja. Er helt sikkert noen verdier på denne prøven, men du får bare vite om du har el eller ikke :-)
Taran:) Skrevet 23. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 23. september 2007 takk for svar:-) tror jeg må ta en fon etter hvert ja....utålmodig kjenner jeg..hehe
Gjest Skrevet 23. september 2007 #4 Skrevet 23. september 2007 Det er ulike verdier på denne prøven som viser om du har el eller ikke. Er verdien lav, men høy nok til at du har el, vil du også kunne få Pergotime som en ekstra liten puff til eggløsningen din:o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå