Anonym bruker Skrevet 22. september 2007 #1 Del Skrevet 22. september 2007 Har blitt gravid igjen.. Hoppe av i svingen i den sikre perioden var visst ikke så lurt.. Huff som jeg angrer! Jeg har fra før to små på 1 og 2 år, noe jeg synes er ganske slitsomt.. I tillegg har jeg nettopp begynt å studere og trives veldig godt med det.. Om jeg beholder barnet kommer det i slutten av mai og da rekker jeg akkurat ikke eksamen.. Pga de barna og pga et lite handicap jeg har, går jeg bare 50% på skole fordi jeg blir mye raskere sliten enn andre.. Dette nye barnet kommer ikke akkurat til å gjøre ting lettere, og jeg er så utrolig usikker på om jeg vil beholde det.. Er så utrolig hormonell nå og føler meg som en elendig mamma for de to jeg har.. Økonomien er det så som så med.. Vi har så det akkurat går rundt med mat. bleier, bensin og ellers faste utgifter.. Er sjeldent jeg har råd til å kjøpe noen nye klær til meg selv, noe fint til huset, etc.. Alle desse grunnene får meg til å tenke at abort er det lureste.. Samtidig tenker jeg at det er jo et lite barn som vokser og gror inni der.. Jeg har ikke lyst å ta abort, men akkurat nå føles det som den eneste løsningen.. Jeg har jo akkurat begynt å få tilbake kroppen min, og endelig får jeg litt tid for meg selv, og så er det på'n igjen.. Jeg vet ikke om jeg orker dette... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10449473-vet-ikke-hva-jeg-skal-gj%C3%B8re-klarer-vi-pseudotrillinger-da/
Gjest Skrevet 25. september 2007 #2 Del Skrevet 25. september 2007 Vil sende deg en diger klem :0) En klarer det mest utrolige bare en vil.Lykke til hva du enn velger,velg det du føler du kommer til å angre minst på.Hva DU føler ikke andre. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10449473-vet-ikke-hva-jeg-skal-gj%C3%B8re-klarer-vi-pseudotrillinger-da/#findComment-10481079
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå