Gå til innhold

biverkningar efter misslyckat frys ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hur länge sitter biverkningarna efter progesteronet och progynonet i kroppen efter ett misslyckat frysförsök?

Jag är på dag 16 och har fortfarande väldigt ont i korsryggen (med en ordentlig svank i ryggen) och väldigt ömma bröst.....

Man hoppas ju att symptomen snart går över eftersom man ändå inte är gravid....:(

Tacksom för svar!

Cattis

Skrevet

På meg gikk det fort over rett over i vanlig mens.. det var på dag 17... (28 dagers syklus)

Håper du er like heldig som meg..

Lykke til.

Skrevet

Kjempe trist å høre at det ikke gikk din vei Catty:( Håper du kommer deg fort, og kan se framover til et evt nytt forsøk.. Har du forresten flere egg på frys?

Jeg hadde mitt første fryseforsøk i dag. Blir 14 laaange dager fremover!! Ser at du har hatt vondt i korsryggen ifb m forsøket. Noe jeg oxo har vært plaget med de siste 2 dagen. Helt for jævlig vondt!! Har virkelig spekulert på hva dette skyltes... Så du vet altså at dette er bivirkninger av progestan eller progynova? Var du øm og oppblåst etter innsetting?

Varme klemmer fra meg=)

Skrevet

Hej MammaLuna...

Ja det blir långa dagar för dig nu...hoppas du har något att göra medan du väntar.....och hoppas naturligtvis att det lyckas för dig!!!

Nej det gick inte vägen för mig denna gången heller, detta är vårat fjärde försök..men vi har 2 ägg kvar i frysen och ett Ivf. försök kvar så vi håller tummarna för att det någon gång lyckas.

Ja jag har haft ont i korsryggen hela tiden efter ägginsättningen nu, enda från dag 4.....har fortfarande det. Barnmorskan i Uppsala tyckte att det var en konstig biverkning men hon sa oxå att ibland är man extra känslig för hormonerna man stoppar i sig.

Idag på dag 17 kom mensen och den är fullt igång nu...så jag hoppas biverkningarna är på väg ner nu, men jag har som sagt fortfarande ont i rygg och öm i bröst.

Jag var lite öm i magen efter insättningen men det slutade på dag 4...

Jag önskar dig lycka till och håller tummarna för dig...:)

Kram

Cattis

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...