Susan*lillegutt og mini* Skrevet 22. september 2007 #1 Del Skrevet 22. september 2007 Bestemora til Stian sovnet stille inn i natt kl.02. Han ble oppringt av en venninne til svigemor kl.08 i morges,svigemor hadde sagt at om det skjedde på natta ville hun ikke blir oppringt,for hun kom ikke til å takle det,så de hadde ringt i morges,og hun klarte ikke ringe oss selv. Har snakket med henne ikveld,og hun er veldig lei seg,det har bare vært "besta" stian og svigemor i alle år. Hun var veldig takknemmelig for at jeg ringte,hun snakket med Stian tidligere idag,skulle egentlig snakke med henne da,men de satt å gråt begge to på slutten,så jeg ventet det litt av. Hun sitter bare å tenker på at hun er så kald der hun ligger nå,men sa til henne at hun har det mye bedre nå,og slipper medisin og væske intravinøst og hun har hatt et flott og langt liv,ikke alle som blir så gammel som 98år. Hun viste nok hva som var på fære sist vi var der nede for 14dager siden,da vi for sa hun at vi var gullongene hennes,og hadde gått til ro med at hun ikke hadde lenge igjen. Legen hadde vært der igår ettermiddag og da hadde hun fått lungebetennelse igjen,er bare 1uke siden hun ble frisk av en lungebetennelse,så han hadde sagt at det kunne gå 1mnd,1uke,eller bare noen timer,men hun fikk smertestillende,hadde ikke vondt og sovnet da stille inn i natt. De hadde kledd på henne hennes egene fine klær og pyntet henne,svigemor har vært å lest Fader vår til henne idag (hun var veldig kristen) og sa at hun så veldig fredelig ut der hun lå,no fikk hun hvile. Så neste fredag er det begravelse,vi dra nedover tidlig om morgen på torsdagen,har en hel dag med kjøring foran oss,svigemor gleder seg til vi kommer. Sagt til henne hun må bare ringe for å snakke eller gråte om hun vil,jeg er her,og må bare si ifra om vi kan gjøre noe,hun satt nå å skulle lage annonse,men hun viste ikke hva hun skulle skrive,sa til henne at slikt kan hun vente med til i morgen,ikke tenke på slikt idag,for hun hadde nok av tlf som hun måtte ta,og nok av tlf som ringte til henne. Skal ordne minnestund til henne,for det ville hun at det skulle være,så ad skal vi ordne det,sa til svigemor at hun måtte bare bruke de menneskene rundt seg og be dem om hjelp,må ikke gjøre alt selv. ja,var vel bare det jeg ville si. Så om jeg ikke er å treffe her på en stund så er det en av grunnene,har også så mye å tenke på nå for tiden,skjer så mye,mamma er sykemld,hun er utbrent,barnehagen er vrang,må i møtes med dem,tror muligens jeg har et snev av depresjon etter å ha fått Sindre,så dagene går sakte med sikkert fremover. Vi tar barna med i begravelsen,Sindre klarer å sove,og håper og tror at Simen skal klare å sitte i ro,hvis ikke får jeg gå ut med han. nei,må gå nå,tårene trille ned her. Klem fra meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkelig mamma... Skrevet 22. september 2007 #2 Del Skrevet 22. september 2007 Sender min dypeste medfølelse... Men det er som du sier ikke mange som får oppleve et SÅ langt liv, og i tillegg være så klar og etter forholdene oppegående... Mye trøst i det... Lykke til med forberedelsene til begravelsen og gjennomføringen av denne, det er mange ganger først etterpå at en får tid til å bearbeide følelsene skikkelig. Prosessen frem til det endelige farvel er vond, men gir en fin avslutnning på det hele, så kan en etterpå sette seg ned og bare minnes og sørge det en trenger... Håper de andre tingene du sliter med også ordner seg... ;-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
**synne** Skrevet 23. september 2007 #3 Del Skrevet 23. september 2007 signerer lykkelig mamma... Det kan ikke være lett for dere nå. Lykke til med alt som må ordnes. Sender mange klemmer oppover til dere!! Tror faktisk at jeg og har det snevet av depresjon etter å ha fått sindre.. :s Enkelte dager er fryktelig vanskelig å komme gjennom -selv uten dødsfall i familien.. Nei STOR klem nok en gang! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ApriIbaby Skrevet 23. september 2007 #4 Del Skrevet 23. september 2007 *klemmer deg* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
solstjernen - seksbarns mor Skrevet 24. september 2007 #5 Del Skrevet 24. september 2007 Så utrolig trist. Uansett hvor unngåligt det er så er det uansett tungt når beskjeden kommer. En stor stor klem til deg og dine. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå