Gå til innhold

Ang. lengden på vognposer (Odenvalder)

Anbefalte innlegg

Hadde egentlig bestemt meg for å kjøpe den lengste posen fra Odenvalder da jeg syntes det hørtes smart ut at lillegutt kan bruke den i mange år. Men nå begynner jeg å lure litt..

Dere som har barn på over 2-3. Er det noen vits å ha vognpose til en på 2-3 år? Vil dem sitte så mye i vogna at det er nødvendig? Eller er det like greit å slutte med vognpose når dem vokser ut av de i normal lengde, og heller kle på nok klær?

Første barn dette her, så jeg kunne trenge noen råd. ;)

Fortsetter under...

Heisann !

Eg kjøpte ny pose til min sønn på 1 1/2 år i går. Han sover mykje ute i vogna, og det håper eg han vil fortsette med leeeenge. Han kunne nok brukt den han hadde litt til, men han har fått en lillebror. Eg kjøpte ticket to heaven sin pose, de har 2 størrelser og den største er 115 lang. Den betalte eg 990 for, halv pris av Odenwalder sin, mulig den er litt tynnere, men eg trur den er meir enn varm nok for sørnorge vertfall.

De store posene kan nok føles svære til en liten baby, men når det er dun får du stappa di godt ned i vogna...

Lykke til med valget..

Hvor får jeg kjøpt posene fra ticket to heaven? Og er det noen som vet hvilke farger de kommer i? :)

Har egentlig ønsker meg en brun vognpose og en av de nye fargene til Odenwalder er nettopp det. ;) Har vell egentlig ikke så mye å si, men må jo være litt forfengelig.. hehe

Selges de "korte" posene til odenwalder (den med bjørnen i) i butikken? Noen som har disse og vet hvor lenge man kan bruke en sånn?

Jeg kan ikke hjelpe deg så mye annet enn at jeg vet at de selger odenwalder poser med bjørn på i babyshop butikkene for 999 kr nå, og at jeg har flere barn i barnehagen som bruker denne posen og de er 2-3 år gamle! Jeg skal ikke garantere at det er den korte posen, men de har bjørn så om de bare finnes i kort versjon så passer de lenge!

De færreste barn sover vel på dagen når de nærmer seg 3 år. Og går man tur med dem har de stort sett på seg parkdress for de vil jo ikke sitte i vogna hele tiden. Jeg hadde ikke kjøpt den største, men heller en mellomstor som man kan bruke den først stunden og til barnet er ca 2 år. Men nå har mine barn sluttet å sove på dagen lenge før de fylte to, så vognen blir stort sett brukt til transportetapper (og knapt nok det)

Ticket har de bla på fru lyng, og den finnes i en fin sjokofarge. jeg har ikke prøvd posen selv, men har sett mange her inne har skrytt av den.

Den Odenwalder med bjørnen finnes i 3 forskjellige str.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...