Bægge dætern Skrevet 22. september 2007 #1 Skrevet 22. september 2007 de gangen jeg har fåreslått det til folk med spm har jeg til og med fått frekke svar tilbake.......... så vanskelig er det vel ikke å finne en hjemmeside selv om man ikke har adressen, eller er det det??? hva syns dere andre? jeg skjønner jo at noen ting ikke går klart frem på hjemmesider og enkelte ting får man raskere svar på her,men likevel?
Mamma til 2 jenter..... Skrevet 22. september 2007 #2 Skrevet 22. september 2007 Syns det er flott at folk spør jeg så hvis det irriterer deg så fælt så kanskje du skal la være og svare da...... Dette er et forum som folk kan spørre og få svar er det ikke??
Fikk maibaby06 Skrevet 22. september 2007 #3 Skrevet 22. september 2007 jo selvsagt, og 4.....? har gitt mange og gode svar:-) jeg svarer ofte selv, og mange ganger kan svaret finnes med et enkelt søk på google.com. Så det er nok bare et tips fra henne:-)
Bægge dætern Skrevet 22. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 22. september 2007 det er ikke meningen å disse noen, syns bare det er litt unødvendig å være frekk når man foreslår å finne hjemmesiden hvis noen lurer på hvilke farger man kan få på simo eller eller hvor stor en vogn blir sammenlagt.......... jeg svarer titt og ofte,men jeg kan jo ikke garantere at alt som kommer ut stemmer bestandig......har lært masse her jeg : )
Mamma til 2 jenter..... Skrevet 22. september 2007 #5 Skrevet 22. september 2007 Sier heller ikke at du mener å disse noen.. Jeg svarer også en del selv og vet jeg har fått gode svar fra deg når jeg har spurt om ting.. Har også selv lært masse og endelig funnet drømmevogna med hjelp av alle her inne.. Men jeg syns vell at folk må få lov til og spørre om hva de vil, og hvis du mener det er for dumt så hold det heller for deg selv..
Gjest Skrevet 22. september 2007 #6 Skrevet 22. september 2007 Må si at jeg er litt enig med 4...? Syns det er veldig greit å spørre etter erfaringer og alt mulig,men visse ting som farger o.l er det jo enklere å google selv.Har gjort det flere ggr her for folk som kanskje ikke gidder å lete det opp selv.
Bægge dætern Skrevet 23. september 2007 Forfatter #7 Skrevet 23. september 2007 jeg mener ikke at det er for dumt....hvor har du det fra?
Lille`mor & lillebøll Skrevet 23. september 2007 #8 Skrevet 23. september 2007 Må bare svare deg! Jeg lette overalt,googla og hele pakka...men fant ikke den siden du snakket om. Så det er mitt svar på hvorfor jeg ikke bare kunne ut av det selv;) Så takk for tipset fra deg uansett:)
Lille`mor & lillebøll Skrevet 23. september 2007 #9 Skrevet 23. september 2007 Ups,litt feil skrevet. Det jeg mente var at jeg ikke klarte og finne akkurat den siden jeg lette etter,derfor spurte jeg her.Da fant jeg den med en gang:) Det kan jo hende det er noen andre som meg her.....
Bægge dætern Skrevet 23. september 2007 Forfatter #10 Skrevet 23. september 2007 hvilken side? kanskje jeg har en link....... det er fair å spørre, gjerne om alt.......jeg vet jo ikke om det er en bruker som er så fersk at hun knapt vet hva en hjemmeside eller google er eller om de bare ikke har tenkt på muligheten for å sjekke hjemmesiden........... uansett hvis et spm står ubesvart går det vel an å foreslå å finne hjemmesiden uten å få svar som "ja, takk skal du virkelig ha, det hjalp jo stort....not." sånne idiotiske krangler som også denne tråden ligger på kanten til å bli, og nå sikter jeg ikke til deg Lillemor, fører jo bare til at jeg heller lar være å fortelle at opplysningen kan finnes der og der.... vet at andre forum har liggende linker til hjemmesider hos seg, kanskje det kunne ordnes her også? noen forsøkte jo å gjøre linkene aktive for en stund tibake, hvordan gikk den "kampanjen" ?
Lille`mor & lillebøll Skrevet 23. september 2007 #11 Skrevet 23. september 2007 har uansett funnet det jeg lette etter så jeg er fornøyd:) jeg har ingen intensjoner om og krangle her...da kan jeg heller gå på krangleforumet;) Heheh,slapp helt av!! ha en flott søndag du:)
gulda Skrevet 23. september 2007 #12 Skrevet 23. september 2007 Ikke slutt med å sende linker!!! Kan være vanskelig å finne dem selv. Jeg har f.eks lurt på priser på vogner, og her jeg bor er det bare et par butikker som selger vogner. De har ikke hjemmesiden med pris på den vogna jeg vil ha, og da er det supert med andre linker som en ikke vet om! Så bare i tilfellet du blir så oppgitt over sure komentarer at du tenker å slutte med linker, så husk at andre setter pris på dem )
Mamma til 2 jenter..... Skrevet 23. september 2007 #13 Skrevet 23. september 2007 Skjønner det er frustrerende å få frekke svar når du bare vil hjelpe, og jeg er ikke ute etter å krangle... Jeg skal la dette ligge nå og jeg ser jo selv at jeg har svart litt i hytt og pine her oppe og mistolket litt, men uansett syns jeg folk skal fortsette å spørre om alt de vil og at du 4....? skal fortsette og svare og at folk tar seg sammen og ikke gir deg frekke svar når du vil hjelpe..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå