Gjest Skrevet 22. september 2007 #1 Skrevet 22. september 2007 Sett på senger i dag.Den vi likte best,var forholdsvis dyr. Det er salg til uka,men selvfølgelig ikke på den. Tror dere vi greier å lure til oss noe rabatt på den allikevel??Jeg er ikke noe god til å prute egentlig.Noen triks??
Katja Skrevet 22. september 2007 #3 Skrevet 22. september 2007 Hmmm...tror aldri jeg har prutet i Norge jeg. Jeg har bedt om avslag om noe har vært litt ødelagt, og det har vært det siste de hadde igjen. Jeg har også spurt om å få en god pris, når jeg har handlet veldig mye på ett sted (kjøleskap, vaskemaskin, tørketrommel og komfyr), og da har vi fått avslag. Du får prøve, så får vi høre hvordan det gikk
Katja Skrevet 22. september 2007 #4 Skrevet 22. september 2007 Er det seng til dere selv? Vi skal ha oss ny seng neste uke nemlig, og da er det jo greit å vite at det er salg på Bohus
M&Ms.. Skrevet 22. september 2007 #6 Skrevet 22. september 2007 Ha ha ha..trodde man bare pruta i sånne lokale sjapper i syden jeg..hi hi ::)))
Spente med nr 3 i vente... Skrevet 22. september 2007 #7 Skrevet 22. september 2007 vi har pruta på bohus..... fikk sofaen 1000 kr billigere, spisebordet m/6 stoler 1000 eller 2000 kr billigere, senga tror jeg vi fikk 3000 kr billigere.....
Gjest Skrevet 22. september 2007 #8 Skrevet 22. september 2007 Jeg pruter bare når jeg er på marked hehe hadde aldri turt det i Norge..
UnePune äntligen hemma! Skrevet 22. september 2007 #9 Skrevet 22. september 2007 Spør du ikke om rabatt, får du ikke rabatt =P Taper ikke noe på å spørre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå