Gå til innhold

Ny her:)


kaalrot Høygravid!:)

Anbefalte innlegg

jeg testet positivt for bare noen dagar siden, og det viser seg at jeg er ca 3 uker og 6 dager på vei:) Er første gang jeg er gravid!

 

mye nytt og dermed mye usikkerhet.. har hatt litt sånn mageknip i dag, ikke prikking som enkelte prater om.. fikk det i dagmorges, og har nå fått det igjen..eller det kommer og går litt.. normalt? min søster mistet i uke 10 så jeg er litt redd for at dette også kan skje meg, i tillegg til alle andre jeg leser om her inne..

 

er sikkert bare vanlig mageknip, men er lett for å knytte alt til graviditeten:) ( spesielt før jeg går over de usikre 3 mnd i svangerskapet..)

 

Ellers er jeg og min samboer veldig glad for denne gode nyheten, og jeg har min første undersøkelse 9 okt: gleeder meg:)

 

åhh det blir en spennende tid fremover:):)

 

Om det er andre her som også nylig har blitt gravid er det bare koslig å få post slik av vi kan følge hverandre:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

først må jeg jo si gratulerer:) jeg testet positivt i går så jeg er 6 uker på vei:) hadde en sa forrige gang så jeg håper denne sitter denne gangen:)

 

har og hatt mageknip, noen sier at det er livmora som strekker seg,men jeg veit ikke jeg..tror det er vanlig:)

 

vi kan jo følge hverandre, fortelle litt hvoran det går osv..

lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk for det, og gratulerer så mye til deg også:):)

 

veldig koslig om vi kan følge hverandre, er helt ny på dette området..

 

ønsker deg også lykke til, håper det går som det skal denne gangen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...