Gå til innhold

Da kom ENDELIG mensen!! HURRA!!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Så flott!! :)))

Tror det er din tur jeg nå, og at den laaange ventetiden snart går over i en ni mnd ventetid :o)

Jeg begynte å stikke i dag, på syklusdag to, så jeg er igang jeg også. Merker vel at jeg ikke har helt de store forventningene, pga de forhøyede verdiene mine, men jeg må jo leve i håpet da :-) Alt har iallefall skjedd veldig fort, og det er jo positivt da..

Klem

Tusen takk, jenter:o) Jeg har vært såååå redd for at det skulle bli kluss nå som tanta ikke skjønte helt at hun var veldig ønsket her. Er så jublende glad nå, og samboeren min er et eneste stort glis:o)

Mumrikken: tusen takk, og lykke lykke til med stikkingen. Jeg gleder meg til og følge deg på veien videre, og håper virkelig at det går bra siden du kom så fort i gang:o) Hadde de ikke trodd du skulle lykkes, så hadde de neppe gitt deg denne sjansen. Du må bare leve i håpet!!!

Klem

Annonse

Annonse

Tusen takk:o)

Det blir kjempespennende!!! Håper de kan hjelpe deg:o)

Måtte det være din tur snart, Snøfilla!!!

Jeg har vært på ultralyd i dag, og er nedregulert i massevis. Slimhinnen var tynn og fin, og det skulle da egentlig bare mangle...Har blødd som en gris;o))) Da blir det Progynova på meg fra i morgen, og ny ultralyd om 10 dager fra da av:o))))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...