Gå til innhold

Er .................. et fint navn??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lukas Leon

Eller er det dumt at de begynner på samme bokstav?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er et fint navn, og det er ikke dumt at de begynner på samme bokstav. Jeg er mer nøye på at mellomnavn ikke skal starte på samme bokstav som det første navnet slutter med.

Som for eksempel Lukas Sebastian. Vanskelig å si.

Skrevet

enig med theamora...

Ville valgt en annen for bokstav =)

Skrevet

Forstod ikke svaret ditt L-O-V-E.... Thea mora sier jo at det ikke gjorde noe om de hadde make forbokstav...

Skrevet

Jeg syns Lukas Leon er tyngre enn Lukas Sebastian jeg da, men... Syns kanskje det var en litt tung kombinasjon. Og så er jeg veldig lei navnet Lukas.

Hvorfor ikke bare Leon? Det syns jeg er et kjempetøft navn.

Skrevet

Jeg synes ikke Lukas Leon passet spesielt godt sammen. Det har ingenting med forbokstavene å gjøre, men med rytmen i navnet.

Det blir litt som å kalle noen for Petter Ole istedet for Ole Petter, eller Tore Jan istedet for Jan Tore.

Det ble kanskje ikke så godt forklart, for jeg mente ikke at du skulle bytte om på navnene. Men jeg synes ikek Lukas Leon hadde en riktig rytme.

Skrevet

To nydelige navn, men er lei begge nå, og synes ikke rytmen var noe bra.

Blir som hun over sier; I steden for å si Ole Kristian sier man Kristian Ole.

Skrevet

jeg har en sønn v navnet Leo lucas. Syntes det er kult med lik forbokstav jeg da..

Skrevet

Synes dette blir for mye. Ville valgt ett av navnene jeg... Eller et som starter på en annen forbokstav...

Skrevet

Jeg synes det var litt stilig jeg. Ble nesten litt kunstnerisk swung over det. Synes du skal gå for det navnet!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...