Gå til innhold

mensen smerter, noen andre?


nr2 på vei :)

Anbefalte innlegg

Hei, jeg er gravid, og er ca 7 uker på vei. Men torsdagskveld fikk jeg skikkelig mensen smerter som varte i ca en halvtime, og tenkte at nå går det galt. Men det har fortsatt ikke kommet noe blod. Eneste er at jeg har vært litt øm, og hatt småkramper nederst i magen. Så nå går jeg rundt og er veldig bekymret for at det skal gå galt. Og det jeg lurte på er om det er noen som har opplevd noe lignende?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei du! :o)

 

Jeg har hatt det på samme måte, og nå er jeg mest sannsynlig 11 uker på vei og alt har gått veldig fint til nå. Menssmertene har vært der siden "dag en" og de kommer og går fortsatt! Til å begynne med var jeg sikker på at det var mensen som kom når som helst, men den kom jo ikke, hehe. Har sett lignende spørsmål som dette flere stedet på forumet og det virker som at det er helt normalt, flere av venninnene mine har/har hatt det slik også, så jeg tar det som et godt tegn. Det er nok ingenting å uroe seg for, det er livmoren din som tilpasser seg en ny tilværelse! Lykke til, men ta kontakt med legen om du ikke er i form, er så dumt å uroe seg unødvendig.

 

Klem fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar:) Håper alt er bra, selv om jeg fortsatt har "kramper" nederst i magen, men har ikke kjent noe mer av mens smertene.så satser på at det går fint:) Var hos legen for å høre hva han mente, men han hadde igrunn ingenting å si, annet enn, du får bare vente å se, enten aborterer du, eller så går det fint.. Ble litt skuffet over det svaret, derfor måtte jeg høre om noen andre her hadde opplevd det samme.

 

(er ikke meningen å gjøre andre nervøs med dette innlegget! selv kan jeg ikke fordra å lese innlegg om sa/ma, blir så redd av det. Men er merkelig med det når man blir skikkelig nervøs.)

 

Må bare spørre, hvordan kjennes dine smerter ut? Jeg hadde nesten rie lignende smerter..

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hørt at det er helt normalt med mensliknende smerter, så lenge man ikke blør. Jeg har slike smerter annenhverdag ca. Ganske kraftige smerter også. Har vært på UL, ser helt fint ut! Så tror ikke du trenger å bekymre deg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var så glad for å lese innlegget ditt. HAr nå lagt meg med bind hver natt og bare ventet på mensen siden jeg kjente murringene.. Men så var søren meg testen positiv...!!

 

Fikk litt sjokk, og er kjempeforvirret. Murrer i skrivende stund og kommer og går., men intet blod kommer. Noen som har erfaring med hvor lenge dette kan sitte i? Klart man blir bekymret. Samtidig som jeg godt forstår at kroppen skal tilpasse seg stakkars. Litt av en omveltning kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...