Gå til innhold

til de som gidder og lese om min erfaring med kombi duo!

Anbefalte innlegg

jeg kjøpte først kombi,men fant fort ut av at her kommer jeg ikke til og få plass til verken pose eller ullfele + at den veier mere enn duo.

Nå har jeg kjøpt duo og er veldig tilfreds med dette.....den er større,lettere osv.

ungen har ikke komme en gang,men er glad nå jg fant ut at kombien ikke passet for meg.

Jeg vil anbefale DUO!!!!!

Tenk dere virkelig godt om før dere kjøper vogn.

Ps.hvilket merke dette gjalt er ikke viktig,det var uansett to gode merker.

Fortsetter under...

Jeg kjøpte kombi og var storfornøyd med det!:-) Får jeg en til skal jeg ha kombi neste gang også, men med hardbag i kombidelen (emmaljungas med egen kalesje på hardbagen). Duo blir kanskje lettere vogn totalt sett, men for meg var det blant annet avgjørende at jeg greit kunne løfte bagen ut av vogna og ta den med inn overalt.

Spørs kanskje litt når du får ungen, min lå i bagen til han var 5-6mnd, da hadde jeg lammeskinn i bunnen og det gikk bra. Med litt mindre unge hadde jeg fått posen oppi:-) hadde teutonia mykbag, og der kan du kjøpe egen pose til vogna som passer:-)

Ps. ikke alltid din erfaring stemmer forresten: Quinny freestyle med dreamybag er duovogn, men den bagen er veldig liten! Har venninner som har byttet ut vogna pga ikke plass til pose (eller ungen;-) for den del)

Inlegget var for dem som er veldig i tvil....

Jeg for min del bommet med vognkjøpet med glans!!

Bruk god tid på kjøpet,let lenge etter den vogna dere liker best og pass på hvilken års tid dere kjøper vogna til.

Det er ikke alltid den nyeste og den dyreste som er det beste.

Det fikk jeg erfare.

selv kjøpte jeg først en duovogn hvor sportsdelen var kortere enn baggen. det så jeg jo først når baggen var for liten...........

så jeg er enig med deg at det er masse å ta hensyn til som er vanskelig å forutse første gang man skal ha vogn : )

men...jeg skjønner ikke... bagen på simo duo kan jo bare løftes av og bæres inn overalt. Det er til og med bærehandtak på den. Og to knapper som løser den av understellet. Kombibagen ligger ikke bare løs i vognen, eller? I såfall hørtes det litt skummelt ut.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...