Gå til innhold

Endelig vår tur og Fruen 77 med mirakel

Gjest

Anbefalte innlegg

Hallo begge to. Ser ut som vi har mirakel i magen alle tre. Kjekt å følges gjennom disse første vanskelige ukene med bekymringer. Bra at vi får god oppfølging."Endelig vår tur", du får be om skikkelig oppfølging du og.Du lurte på om jeg fikk se hjertebevegelser på fredag, det fikk jeg. Både se og høre:-) Ganske betryggende å vite at jeg skal på ny UL om ikke så lenge. Fruen 77, hvor langt var du på vei når du mistet sist? Har du fått noen form for medisiner som skal hjelpe deg.

Hvor lenge har dere prøvd? Har noen av dere barn fra før?

Vi har en gutt på seks år som gjør at jeg har litt annet å fylle tankene mine med:-)

Jeg er ikke ekstremt overtroisk, men kanskje litt... Ihvertfall så mye at jeg var hos en healer sist høst, og hun sa "Du vil bli gravid når kroppen din er klar, og når du aller minst venter det"....... Støtter meg til denne jeg. Det skjedde ihvertfall når jeg aller minst ventet det. Er vel kanskje en av de få periodene jeg ikke ofret EN tanke på at jeg kunne være gravid, ventet bare på at menstruasjonen skulle komme igang.

Krysser fingrene og ønsker dere begge lykke til videre.

Fortsetter under...

gleder oss så utrolig til mandag :) men må innrømme at dette blir langt ifra noen enkle uker.. eg har blitt en skikkelig truse kikker :) er så redd for at det skal komme blod, men fikk nå svar på hcg prøven igår og masse gratulasjoner fra en noe sjokka lege når eg sa - detta har me klart sjøl :)

får nok god oppfølgning eg også , men vet ikkje helt om eg vil gå på noe mer hvis de ikkje mener eg trenger det.. skal høre med dem på mandag..

vi har ingen barn fra før så dette blir vårt første hvis alt går bra :) har prøvd i godt over 2,5 år nå så må si at det er deilig å kunne se litt lys i tunnelen nå..selv om vi er langt fra sikker grunn enda..

må flire når eg ser du var hos healer sist høst.. eg var i vinter , og hu kunne se et sterkt ønske om barn og at vi kom til å få tre barn den første ei jente.. før jeg skulle gå fortalte eg henne om at vi skulle igang med icis forsøk om ikkje lenge, men da sa hu bare at at vi skulle få det til selv.. når vi kom igang med forsøkene gav eg opp drømmen på sett å vis at hun skulle ha rett, men der tok vi feil og hun fikk rett :) hun har hatt riktig på mange andre ting og hendelser også..

Hallo!

Ja jeg er imponert av oss nå ;-) hihihi..............

Når jeg mistet sist var jeg 11+4 og trodde alt var bra....

Har ikke fått noe medisiner,men skal ta masse prøver i morgen(tirsdag) så får vi se hva de viser...

Nå er jeg helt anneledes,alt føles nytt liksom...

Er MYE mer kvalm enn noen gang,Føler meg bedre har ikke så mye vondt i hodet.

Magen vokser og jeg merker også her at jeg er anneledes.

Tror virkelig at dette skal gå BRA nå!!!!

Skal på ny UL i morgen(tirsdag)-spennende.

Har en jente på 6-snart 7 da :-)

Vi har prøvd aktivt i 3år.

Har hatt insiminering og Ivf forsøk.

NÅ er det VÅR tur jenter!!!!!

LYKKE TIL!!!!

Vi får følge hverandre vi ;-)

klemmer

hei igjen...

da var min ultralyd overstått.. legen kunne ikkje se noe annet en hva han mente var en oppklarning så han kunne ikkje sette noe termin eller bekrefte graviditeten sånn skikkelig, men vi skal tilbake om rett over to uker , og da er vi forhåpentligvis langt nok på vei til at han ser det godt nok.. så me e fortsatt bare gravide men ikkje så langt som mens terminen sier.. og det gir egentlig mye mening siden testen slo ut så sent som 2 uker etter ikm.. så har nok hatt en sen eggløsning ..

ellers er alt ved det samme... kvalme, vonde bryster, mye toalettbesøk og masse rare smaker og lukter :)

så dette skal nok gå bra !

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...