Gå til innhold

noen som veit?

mamman til 2 godjenter:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg hadde en sa for 5 uker siden. er gravid på ny. men det jeg lurer på er om jeg egentlig er det? har tatt både graviditestest og blodprøve som viser at jeg ikke var gravid og i går så hadde jeg en svaak positiv test + at jeg tok en cb digital som viste gravid...det er vel ikke rester fra forrige sv da? føler meg liksom ikke sånn gravid som jeg gjorde forrige gang..de eneste symptomene er at brystvortene har blitt større, veldig trøttm litt oftere do gåing. forrrige gang så følte jeg meg gravid, men ikk enå egentlig..noen som veit?

takker for svar:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

skjønte før jeg trykke på linken at dette var om sa........hvorfor gidder jeg....

Skrevet

ja, hvorfor gidder du å svare da????sorry at man spørr..må få lov til å spørre, er vel defor det er disse ¨debattene???

noen andre som "gidder"?

Skrevet

Dersom blodprøve og test har vært negativ etter sa, så er du gravid igjen:o)))))

Skrevet

ej mister i mai, å tok test i juni som var negativ så når ej i juli tok en ny test var den svak positiv. var skikkelig usikker , måtte ta flere tester.... ej er gravid ej=)

Skrevet

skjerp deg anonym! stakkars jente må få lov til å spørre! hvis du var så smart at du skjønte at innlegget handlet om SA så skjønner jeg ikke hvorfor du måtte åpne innlegget og deretter svare på innlegget!!

Skrevet

tusen takk for alle svar:) jeg håper innderlig at det går bra denne gangen så jeg får prate mere med dere som ville svar et koslig svar:) takk..må jo bare vær egravid..hehe..jippiiii

Skrevet

Jeg tror også at dette betyr at du er gravid igjen. Men vent et par dager, og ta en ny test, så kan du bli mer sikker.

Og forresten, til megga over: Innlegget til tonje22 handlet ikke om sa, men derimot om hvorvidt en graviditetstest fremdeles ville kunne bli påvirket av eventuelle hormoner fra forrige svangerskap. Men det er vel vanskelig å begripe for en som deg. Pell deg vekk!

Skrevet

ja, jeg skal ta en test igjen på mandag + en blodprøve, da er det greit å jobbe på et legekontor for da kan jeg få svar fortere..hehe...skal gi en oppdatering da:)

takk, fint noen skjønner det! synd at noen skal lage kvalme når man stiller et spørsmål som har med graviditet å gjøre...

takk for alle svar:)

Skrevet

Kom deg ut blant folk og ikke sitt på nettet du som har store problemer med å lese dette, dette er ikke plassen for deg. Hvis dette påvirker deg negativt så gå en tur i skogen i stedet..... Hva forventer du av en slik nettside.....

Skrevet

så koslig at det er noen koslige folk her da:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...