Gå til innhold

Innsetting i uke 39

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Jeg skal ha mitt andre fryseforsøk onsdag i uke 39.

Er det noen andre som også skal sette inn da?

Jeg går nå på østrogen. Mandag begynner jeg med progeston (eller hva det nå heter:o)

Slimhinnen var 11 mm på dag 10. Skulle egentlig satt inn på mandag, men er opptatt på jobb. Måtte derfor utsette det til onsdag.

Kjenner at jeg begynner å få sommerfugler i magen. Det er de to siste eggene. Nå synes jeg de får vise hva de duger til :o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei hei=)

Har også innsetting uke 39. Har på torsdag jeg :) Lykke til!

Skrevet

Innsetting på torsdag for meg og. Se uke 39-gjengen, der er det flere:)

Skrevet

Lykke til storkfrøken:O)

Skrevet

Lykke til med innsettingen. Jeg skal krysse fingrene for deg.

Skrevet

Takk, takk, takk, takk :o)

Uken etter er det din tur, Vilsågjerne. Hvordan er formen nå. Har du vært på UL?

Og du da, Chaimae? Har du begynt å planlegge et nytt forsøk?

Skrevet

Hej Storkfrøken69

Jag har og fryseførsøk i uke 39. "Melde" mig just in i 39-gjengen. Lycka till med førsøket. Du har tydligen en veldigt fin slimhinna du. min var bara 6,5 på sista ul.

Skrevet

Hei lilly01 :o)

Så gøy med en til som skal ha fryseforsøk. Har du mange egg på frys?

Har du forsøkt før?

6,5 mm kan være nok det :o) Min har altid vært veldig fin, men det har ikke hjulpet gitt. Så, det er ikke alltid størrelsen det kommer an på.

Lykke til, det blir gøy å følge med :o)

Skrevet

Har hatt visning nr en million i dag til ingen nytte. Tar nok en stund før jeg kan dra til Nordica :o(

Skrevet

Så kjedelig at du ikke får solgt. Jeg skal og selge. Har leilighet i Oslo sentrum. Har ikke fått solgt enda :o(

Jeg krysser fingrene for at visningen i dag bærer frukter.

Varm klem!

Skrevet

Hej du,

Detta er mitt første fryseførsøk, er superstressa øver om de vill øverleva tiningen. Har 4 st på frys, og de ska sette in 2 st. Det ville vart fint om vi fick kvar 2 i frysern så vi kan prøv igen om 1 måned viss det ikke går rette veien denne gången. Uff det var negativ tenking, vill ha alle dører åpne.

Ok så det er med størrelsen her som i allt annat. Helheten må stemme. Tack før den førklaringen den hjalp.

Lycka till du og.

Skrevet

Hej storkfrøken

Det gick rett åt skogen før min del inga egg klarte upptiningen. Er mer førbanna nu en nær det var negativ test vid ivf førsøket.

Jag ska hålla alla tummar som går før att det ska gå bedre med dig.

Lycka til

Skrevet

Nei og nei og neeeeeeeeeeeeeeeeei, så utrolig trist lilly01.

Hadde de noen forklaring på hva det kunne være?

Jeg føler virkelig med deg!

Sukker høyt her jeg sitter.

Skal du i gang med IVF igjen?

Skrevet

Hej Storkfrøken

Nej de hade ingen førklaring, de syntes det var litt rart att det ikke gick vid første gången før allt såg så fint ut. Det var samma med eggen nu de var veldigt fina sa de så de vet ikke vad som gick galt.

Det siste egget ska vi spara som ett sista litet håp viss vi ikke får det till vid neste førsøk. Børjar spraya igen om ca 1 mån. Måtte det bli ennu fler befruktade egg denne gången.

Jag føljer med på dig, håller tummarna jag. Klem

Skrevet

Takk for at du orker å holde tummarne for meg midt oppi alt dette :o)

Jeg heier på deg og. Før jul er du gravid!!!!!!!!!!!!

Skrevet

Ja, da er jeg tilbake fra København. Begge eggene overlevde (phu :) så nå er det bare å vente - -IGJEN....... Sukk!

Skrevet

Hej du,

det var skønt og høra. Har gått runt og ventat spent, var konstigt nog veldigt nervøs før att du skulle råka ut før samma som mig. Tack og lov att det gick bra, då er det bara att fortsetta att hålla tummarna. Lycka till med rugingen.

Jag startar med spray om 21 dagar og ska ha uttag i uke 46 så nu er jag happy igen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...