Gå til innhold

April: Hvordan er de med dere da jenter?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Her går det bra - travle tider er det jo, men sånn er det noen ganger.

Sist uke var eg bare trett og orket ikke noe - så i går og idag har eg endelig rydda huset. hehe. Ungane koser seg i nytt hus og omgivelser. Men dei kunne tenkt seg litt mer fint vær til å være ute i... hehe.

Travelt er vel det rette ordet... JEg er fryktelig sliten for tiden, og det fører til en smule irritasjon og dårlig stemning.. hehe.. veldig optimistisk.. Men det går opp og ned. Prøver å legge meg i rimelig tid, så jeg får nok søvn, men er ikke alltid så lett. For det er jo så herlig å ha huset "for seg selv" om kveldene...

Snuppa er full i vannkopper nå og klør nok veldig. Mye grining stakkar.. Knerten bare koser seg. I dag har han faktisk sovet halvannen time nå på dagtid, og DET er rekord!! Han sover stort sett 20 min i slengen, fordelt på 4-5 lurer... :s

Jeg er i gang med julegaver (bombe) Og så har jeg en del bestillinger på barneklær som også skal være klare før jul, så dagene flyr!

Ellers hadde det ikke skada med en dag eller to med opplett, så det gikk an å gå ut en tur...

Oiii jeg kan svare under "de gravide" så morsomt! ;) hehe (føler meg ikke gravid bortsett fra hormonene og ømme pupper - så egentlig så tror jeg ikke på det selv) Blir spennede å se fremover hvordan dette svangerskapet blir i forhold til det forrige!

Ellers går alt sin vante gang, etter snart åtte uker med regn regn og atter regn så begynner humøret og energien å tømmes, så det er litt for mange innekvelder på Natalie da desverre.. MEN målet er å snu det tl det positive og bli kreativ!! hehe (tar gjerne imot tips altså!)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...