Gå til innhold

November: Hvor ofte bader de?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her er det 1-2 ganger i uka. Hun har litt tørr hud som storebror, så jeg vil ikke bade henne for ofte pga det.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Magnus dusjer som regel to ganger for uken med meg.. Ikke hver uke han får bade..

Skrevet

Vi bader henne annenhver dag! Bruker bare olje i vannet. Hun har nesten ikke hår, så shampoo har vi aldri brukt :)

Skrevet

Det blir noe som Honningmelon. Selma er atopiker, så minst mulig har vi fått beskjed om....

Gjest Lesehesten stolt mamma til 2
Skrevet

Her bades det hver kveld. Er en del av leggerutinene hans. Bruker olje i badevannet og han har ikke fått noe tørr hud.

Han elsker å bade, så vi kan nesten ikke redusere på det.

Skrevet

Bader som regel hver kveld. Men vasker ikke hver kveld da. Det er bare for han syns det er så sabla skøy å bade! Ikke hver kveld det blir tid da, men syns det er en fin kveldsrutine!

• 2 uker senere...
Skrevet

Bader hver kveld, og et par ganger i uken er han med meg eller pappaen i dusjen.

Skrevet

Her dusjer vi nesten hver dag etter vi har stått opp... Funker ikke å bade lengre. Hun vil jo ikke sitte i baljen sin..hehe

Skrevet

Hun dusjer som regel hver kveld, men bruker bare shampo og olje/dusjsåpe et par ganger i uka. Noen ganger dusjer vi sammen.

Hun er ikke plaget med tørr hud og hun liker å dusje, så det går greit. :) Dessuten blir hun så sabla skitten i løpet av dagen når hun er i bhg og sånt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...