YallaYalla Skrevet 22. september 2007 #1 Skrevet 22. september 2007 Jeg er litt bekymra for om det i det hele tatt blir mat igjen i magen hennes. Dessuten synes jeg det virker som hun har mer vondt i magen nå, hun hylskriker etter måltidene, mye mer enn før.. men at smertene går over fortere enn uten Minifom. Erfaringer?
Gjest Skrevet 23. september 2007 #2 Skrevet 23. september 2007 Etter at Minifom fungerte supert på vår første, kjøpte jeg det denne gangen også(etter at plagene kom selvsagt) selv om jeg måtte gå innom flere apotek før jeg fant et sted de var villige til å selge det til meg. Greit det er bivirkninger, men det er det jo på det meste. Men saken er den at babyen vår(nr.2) nesten aldri gulpa, men da hun fikk minifom virka det som om alt kom opp igjen...vet ikke hvorfor, men jeg konkluderte med at hun mest sannsynlig ikke tåler det eller noe sånn. Så jeg slutta med minifom, og bar mye, ble ekstra nøye på hva jeg spiste og drakk ammete, om det fungerte...vel, det gikk litt opp og ned, men vi har iallefall komt igjennom den tiden og hun er nå 5mnd og stort sett bli og fornøyd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå