Kakeåndsen Skrevet 22. september 2007 #1 Skrevet 22. september 2007 Krysser fingrene for at noen kan hjelpe meg. Lille frøkna her har som hobby å bite og dra i brystvortene når hun begynner å bli mett.Høyrebrystet har vært sårt noen dager, og på morgenen i dag gikk det hull. Lille gulper masse blod og brystet er vondt. Først, er det farlig for henne å få i seg blodet? Altså, kan hun få mageknip etc? Så, hvordan skal jeg få reparert? Fullammer og frøkna tar ikke flaska. Har tenkt å amme minst muligmed det vonde brystet og heller pumpe, men tror ikke jeg har nok melk til bare å amme med et bryst lenge nok til at høyre brystet gror. Uff, fortvilet her. Det gjør skikkelig vondt, også når jeg ikke ammer..... Lille er forresten 4 mnd og jeg trodde vi var ferdige med alt tullet nå.
juni-august-mai gull:):):) Skrevet 22. september 2007 #2 Skrevet 22. september 2007 samme skjedde med meg....jeg lot brystet tørke godt smurte meg me en salve de anbefalte på apoteket så jeg ikke husker navnet på.på sykehuset sa de at det gjor ingenting for barnet sin del.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå