Gå til innhold

Noen som har opplevd å teste negativt i rugetiden, og positivt noen dager etterpå?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

jeg testet negativt på dag 12 etter el etter pergokur, men positivt på dag 15. Er nå gravid. Så ja det kan være du tester for tidlig i rugetiden.

Lykke til! Men det virker jo som alt går bra denne gangen selv om du har litt murringer.

Murringer hadde jeg på de to forsøkene jeg lyktes på også, så egentlig har jeg slutta å dra på symptomjakt.

De hersens billigtestene også! Skulle aldri ha kjøpt de, for jeg VET jo at jeg ikke klarer å la vær å teste når de ligger på badet:-)

Det er jo ikke over enda, er jo bare på rugedag 8.

Men tankene kommer hele tiden, jeg satte inn 2 åttedelte egg, og da innbiller jeg meg at det skal være mulig å få positiv test tidlig.

Dumme, dumme meg:-)

Jeg er så innmari misunnelige på dere flotte sterke damer som klarer å vente til testdagen! det står det respekt av:-)

Viljestyrken min er ELENDIG!

Klem

Jeg testet negativt på dag 12 og svakt, svakt positivt på dag 14. Fikk en liten gutt i 2005. Denne gangen testet jeg negativt på dag 10 og positivit på dag 12 og dag 14.

Jeg fikk satt inn 2 egg begge ganger men rugetiden og symptomene var helt forskjellige fast jeg blev gravid begge ganger. Første forsøk hadde jeg masse stikkinger i eggstokkene, mensmurringer og var kvalm under rugetiden. Nå i dette forsøket hadde jeg ikke stikkninger eller mensmurringer men var kanskje litt uvel. Fikk også utrolig vonde festesmerter denne gangen noe jeg ikke kjente sist gang. Jeg begynte også å blø rett efter testen denne gangen og trodde jeg skulle miste. Heldigvis gikk det fint. Har termin om en uke med en lillebror til gutten min.

Lykke til

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...