Gå til innhold

Nå tørner jeg snart!!! Noen som har noe svar til meg?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Var ferdig med mens forrige fredag.. hadde EL i går (ca)..

Men jeg er plaget med murringer/smerter hver eneste dag gjennom syklusene, noen dager verre enn andre. Ømme pupper før EL-TR.

Nå i natt har jeg tisset ca 4 ganger, (alltid 1 gang pr natt)

Sover som bare det, selv om jeg står opp kl 1300 (når jeg har fri) så sovner jeg igjen kl 2300...(jobber 100% turnus) så er nok sliten også.

Leamus overhele kroppen for tiden, everywhere/everytime...

Holder på å bli gal, så hva er poenget med symptomjakten når jeg har alle symptomer uansett hvor jeg er i syklus???

Vil gjerne bli kvitt plagene så jeg kan kjenne forskjell før TR... noen andre som erplagetmed dette? Har noen tips og råd til meg???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kanskje du skal prøve å tenke på noe annet enn symptomer! Hvis du vet når du har EL, og har sex den dagen, og dagene før/etter. Da er ikke så mye annet å gjøre enn å vente og se. Du blir jo psykisk nedbrutt hvis du skal drive en sånn intens jakt. Har vært på nippet selv en gang mens jeg var på mitt verste. Jeg ble ikke gravid før jeg roet meg ned og startet å leve et normalt liv igjen. Og DET tror jeg er viktig! Alt skjer til sin tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo takk..... gidder ikke jakte på symptomene lenger fordi de er der hele tiden, gjennom hele syklus mener jeg...

Har sex før/under og etter EL men ingenting skjer uansett.. men men, en får håpe det skal klaffe snart... klarer nok ikke legge fra meg spenninga mellom EL-IKM uansett men et mer rolig forhold til det har jeg nok uansett... Såh, takk for svar, men det jeg lurte litt på er om noen har dette med smerter hele veien "symptomer" gjennom hele syklus??

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slapp av, det kommer når det kommer - hverken før eller siden...

Mitt råd er å vente til neste mens, og skulle den utebli, så gå å kjøp test noen dager etter ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I staden for å jakte på EL og symptom kan de gjere som oss: sex annankvar dag frå eg var mensfri. Har funka ved 1.pp to gongar etter nokre mnd med sex rundt EL-tider.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

 

prøv og slapp av, planlegger man for mye, blir ofte resultatet skuffende.

 

nyt å ha sex med kjæresten din, annen hver dag med sex er et godt råd!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er jo dette med sex annen hver dag er et lite problem da...

Dette har gått til plikt sexfor min sambo, og det har vart så lenge at jeg har ikke lyst på, han harfått meg med i den onde sirkelen... Har ikke lyst på sex i det hele tatt under EL, men ellers i syklus har jeg men da "får" jeg ikke... Trasige greier...Hadde EL fredag og sex fredag... that`s it!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet du, høres ut som dere bør ta en pause i hele prøvinga. Ha sex når dere vil og ta det som det kommer. Ikke ta så mye som en halv eggløsningstest og SLAPP AV.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja hadde det vert så enkelt så hadde vi sikkert gjort det. Men klarer liksom ikke å koble ut....

jeg prøver men blir stadig minnet på det av han, og da er vi like langt kommet...

Håper bare det skal klaffe snart..!!!!

møkklei hele prøvinga!!!!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...