Gullklompane mine Skrevet 22. september 2007 #1 Skrevet 22. september 2007 Noen som har ellipsetrener eller hva det nå heter. Den fungerer nesten som når du går på ski, går og drar i noen håndtak. Litt klønete forklart.... men jeg er altså på jakt etter et sånn apperat, og lurer på hvor det er mulig å få kjøpt det.
Bratsj Skrevet 22. september 2007 #2 Skrevet 22. september 2007 Jeg har en sånn ellipse-trener, kjøpte den på Sportshuset for 5000,- for tre år siden.
Gullklompane mine Skrevet 22. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 22. september 2007 Oi, det var dyrt.. tenkte å legge maks 2000 kr i det.. får satse på at prisene har synket litt på tre år. Vet du om noen andre plasser de selger disse?
Bratsj Skrevet 22. september 2007 #4 Skrevet 22. september 2007 Ser mange av disse på Finn.no - der kan du iallefall få en brukt for 3000,- Du må nok legge i såpass som 4-5000,- for en ny dersom du skal ha noe som ikke bare knirker og skramler. Min maskin er som den de har på treningssenteret, solid og stødig. Er mye rask til salgs på TVshop og lignende, men det ville jeg aldri gått på.
Gjest Skrevet 22. september 2007 #5 Skrevet 22. september 2007 vi har en orbitrek, tror den er fra tv-shop (sambo som har kjøpt den) sambo har trent på den hver dag i årevis og den fungerer kjempebra enda! skal begynne å trene på den jeg også, om en måneds tid... tror ikke den var så dyr...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå