Gå til innhold

Er det litt moralsk støtte og få?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei fikk i jent i februar o g e nå gravid på nytt, gledr meg jo selfølgelig og ungn er hjertelig vlkommen som mannen min sa. Men så er det det at jeg har dårlig samvittighet ovrfor min første som jeg føler ikke har hatt mamman sin "lng nok alne" og det som plager meg mest er at jeg må ut i permisjon igjenn bare få mnd etterat jeg nå er begynt på nytt. Fik ny jobb rett før permisjonen med datteren min. Er også redd de kan si mg opp? Hva sir jg og hva gjør jeg. Nå er situasjonen slik at jeg venter nr 2. Men er litt frustrer og li meg. Håper noen der ute skjønner og kan hjelpe mg og sortere tankne litt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

De kan ikke sparke deg på grunnlag av svangerskap.

Men så klart, for en arbeidsgiver kan situasjonen bli litt dum, når man forventer en ansatt tilbake i jobb. Si ifra om det når du er 12-13 uker på vei slik som du vanligvis hadde gjort. Hvis du har et personlig forhold til sjefen din så kan du jo beklage at det ble slik, men at et barn alltid er velkomment. Permisjon er jo uansett noe man har rett på:)

 

Her sitter jeg selv med en ett åring. Vi tenkte fra første stund på neste mann. Men jeg følte det lenge slik som deg. At jenta mi måtte ha mammaen sin litt alene først. Men så når hun fylte ett, og når ammingen opphørte, så følte jeg meg plutselig klar, og da satt spiren på første forsøk.

Dine blir jo tettere, men de får nok stor glede av hverandre i oppveksten tenker jeg:)

Masse lykke til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

synes du er heldig som venter nr. 2 jeg

jeg har selv mistet 3 ganger etter jeg fikk min sønn å misunner deg som bare det. gled deg over sv,skapet,slutt å bekymre deg for jobb å alene tid med din jente.

du skal jo gå 9 mnd gravid å veit du:)

Gratulerer og lykke til!!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For det første...lær deg å skriv riktig! Greit nok at man kan korte ned på ord i sms for å få plass til litt mer, men UTROLIG irriterende å lese sms-språk i vanlige innlegg! "lng nok alne" skal vel bety "lenge nok alene"... Herregud! Er det så vanskelig å få med alle bokstavene?????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei sure b... Kan desverre ikke noe for at jg båd er ordblind og har feil et gammelt tastaur slik at noen av bokstaven ikke virker helt som de skal. Lesre ikke korektur før jeg sender innleggene da hadde jeg ikke tort sende dem. Til dere andre to som har svar meg tusen takk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...