Gå til innhold

kommer kvalmen eller ikke?

Anbefalte innlegg

hei, jeg er i femte uke og veldig glad.men er veldig usikkert om kvalmen.føler meg litt småkvalm men når jeg spiser litt her og der så går det bra eller er jeg bare litt trøtt.med første barne mitt har jeg vært kvalm fra starten av til jeg har vært nesten 8 måned på vei.og jeg mener dritkvalm.klarte ikke å spiser eller gå har bare legge i senga med do hver siden av.når er jeg litt små rett at det kommer til å skjer igjen.

har noen samme erfaringer??

noen mener at når man få jente bli man sykere enn med gutt. heter det jeg får gutt denne gangen eller er det bare tull?

hjelp!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10445536-kommer-kvalmen-eller-ikke/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har fått to gutter fra før og var iallefall ikke i nærheten av å være så kvalm som jeg er denne gangen. Kan nesten ikke huske at jeg var dårlig i hele tatt, bare litt sliten.

Kanskje e det slik at man blir sykere med jenter?

hei

kanskje det er ikke tull da likevel.har en vennine som har tre gutter og ikke vært syk i det hele tatt og siste var en jente og hun hadde det så dårlig.kanskje jeg få en gutt denne gangen siden jeg er bare litt kvalm.hehe

når har du begynnt å bli kvalm nå??

med jenta mi var jeg kjempesyk før jeg i det hele tatt han funnet ut at jeg var gravid.og jeg har hatt det dårlig i nesten hele svangerskapet.håper for deg at det går over snart.

Jeg har mange venninner og min søster som har fått barn.. der har det vært motsatt til nesten alle... dårlige og kvalme og oppkast i ukes/månedesvis med gutter...og ingen tegn til kvalme med jenter.... aldri hørt før at det er kjønnsbetinget med svangerskapskvalme... ;O)

Annonse

jeg har en gutt fra før og fikk diagnosen hyper eremis når jeg gikk med han. var kvalm fra uke 5 dag 4 og ut svangerskapet... er 5,4 i dag og er langt fra så kvalm som sist...men det kan vel enda komme!

største problemet nå er den gode luktesansen,reine blodhunden...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...