Gå til innhold

Hva strikker dere tilbabyen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Viss du skal strikke dress eller delt sett, så synes eg du er vedlig fink til å strikke. Eg sitter og strikker på et lilla teppe.. kan bare strikke "vanlig", Så dette blir faktisk det 3. teppe jeg lager. Det første jeg lagde, strikket jeg veldig stor, så tovet eg det, sånn at babyen har noen som isolerer godt når den skal ligge på gulvet, så strikket eg et hvit teppe i babyull, det skal ligge neders i sengen, og nå holder eg på med et teppe som eg kan tulle ho inn i;)

skulle bare ønske at eg kunne strikke noe anna en tepper. Men tror svigermor holder på med noe fancy! krysser vert fall fingrene

Annonse

Jeg har strikket vognteppe, 4 par lester og 2 par votter til lillefrøkna. Skulle ønske jeg kunne strikke dress eller sett! Mamma har en venninne som påtar seg strikkeoppdrag, så jeg tenker jeg kanskje må "fri" til henne etter hvert :-)

Her strikkes det fint lite, er velsignet med en svigermor som produserer enorme mengder hjemmestrikk, så vi får det vi trenger og mer til! :-)

Er deilig med gode ullklær. Tips til deg som lurer på hva du skal strikke: Svigermor strikket til lillegutt noen ribbestrikkede ganske tettsittende bukser/longs som har vært helt geniale. Tror ikke det er så vanskelig å lage. Strikk i livet og lange bein (bare brett de opp i starten) så kan samme plagg brukes fra 3 mnd til 3 år!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...