Gå til innhold

Tatt på fersken....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Joda .. ble tatt på fersken jeg da.. skulle en tur ut på kafe for å ta et par pils.. jeg fikk kjærestn til å kjøpe munkholm til meg.. men hallloooo.. alle spurte jo hvorfor jeg fiikk mindre enn 0.5 med øl.. var nemlig et 0.5liters glass jeg fikk det i.... ble rett å slett tatt på fersken.. men HELDIGVIS.. så hadde jeg sagt det til ho eine venninna mi så hun vista det iallefall:) Men hu andre bare reiv det ut av meg.. Var helt greit i og med at det var hun og ikke noen andre... veit at hun aldri kommer til å sladre liksom:) Å hadde det vært en lønningspils så ville jo hele jobben funnet det ut.. så nå fremover blir det null festing... å ut på livet... skulle jo sagt at jeg gikk på pencelin.. men men.. nå får jeg holde meg hjemme til jeg er over 12 uker.. 5uker to go:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan jo kjøpe to flasker munkholm og dermed få et fullt 0,5l glass?! Da må du avtale litt med bartenderen, men det går sikkert fint! ;)

Skrevet

Selsagt, men det va jo typen min som kom med den å han tenkte nok ikke på det da.... jejeje.. gjort er gjort å spist er spist.. Skal holde meg unna uansett jeg.. godt å være rolig:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...