Gå til innhold

Tatt på fersken....


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Joda .. ble tatt på fersken jeg da.. skulle en tur ut på kafe for å ta et par pils.. jeg fikk kjærestn til å kjøpe munkholm til meg.. men hallloooo.. alle spurte jo hvorfor jeg fiikk mindre enn 0.5 med øl.. var nemlig et 0.5liters glass jeg fikk det i.... ble rett å slett tatt på fersken.. men HELDIGVIS.. så hadde jeg sagt det til ho eine venninna mi så hun vista det iallefall:) Men hu andre bare reiv det ut av meg.. Var helt greit i og med at det var hun og ikke noen andre... veit at hun aldri kommer til å sladre liksom:) Å hadde det vært en lønningspils så ville jo hele jobben funnet det ut.. så nå fremover blir det null festing... å ut på livet... skulle jo sagt at jeg gikk på pencelin.. men men.. nå får jeg holde meg hjemme til jeg er over 12 uker.. 5uker to go:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du kan jo kjøpe to flasker munkholm og dermed få et fullt 0,5l glass?! Da må du avtale litt med bartenderen, men det går sikkert fint! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selsagt, men det va jo typen min som kom med den å han tenkte nok ikke på det da.... jejeje.. gjort er gjort å spist er spist.. Skal holde meg unna uansett jeg.. godt å være rolig:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...