Gå til innhold

Rugedag 7..... det går så saaaaaakte...!!!!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg vet.. er bare på ruge dag 3!! selv, i denne omgangen. Jeg skulle ønske tiden kunne fly avgårde og lande på dag 14... Så slapp man de negative tankene og all nerve-pirringen..

Hold ut og prøv å ikke tenke på det for mye er mitt forslag..

(det er lett da.... ikke)

Rugedag 8, Trollmor!!!!:-)

Dumme meg testa i morges, den var jo blendahvit selvfølgelig!

Jeg vet jo det er alt for tidlig, men klarte ikke holde meg:-)

Rart at disse negative tankene skal dukke opp sånn midt i rugeperioden, slik er det for meg også.

Men jeg har på en måte en god følelse også!

Klem

Annonse

Vil bare dele litt erfaringer med dere:-)

Jeg har på 6 forsøk, derav to positive tester, to kjemiske og to negative lært litt om symptomer/bivirkninger...

Kroppen er absolutt IKKE til å stole på så tidlig, og gjett om jeg har blitt lurt...

Siste rugeperioden hadde jeg null følelse på at det gikk veien, ingenting som tilsa at noe hadde festet seg... Var skikkelig negativ, og hadde allerede begynt å planlegge neste frys.

Men joda, testen var knall-positiv den!

Og her sitter jeg, 21 uker på vei med en liten gutt:-)

Ventetiden er forferdelig- jeg vet...

Men ikke fortvil om dere ikke kjenner så mye, eller for den del kjenner FOR mye. Disse hormonene kan lure kroppen til det meste.

Masse lykke til alle sammen som ruger, tvi tvi!!!

He he kjenner meg igjen i deg Lilly, hadde jeg hatt tester hjemme hadde jeg gjort det samme: )

Ønsker deg og lykke til !

Godt vi har noen å dele ting med. Jeg går igjennom dette alene (donor i danmark) så er utrolig deilig å kunne lese at andre har som jeg i jakten på symptomer.

Så spennende for deg da, Magstar!

Kanskje det er mine egg du har fått??

Jeg donerte bort egg i Danmark rett før jul i fjor, hehe:-)

Følte jeg måtte gi noe for å få noe tilbake... Og det hjalp jo, jeg ble gravid på det forsøket.

Men mistet desverre:-(

Klem fra meg:-)

Annonse

Takk for oppmuntring, dere :)

Føler meg bedre nå. Har vært i butikken og kjøpt sjokolade, kjeks og is så da er det jo grenser for hvor ille livet kan være, he he!

Lilly 79; du må ikke teste enda, he he :) Men skjønner deg godt, hadde jeg hatt en test liggende så hadde jeg sikkert gjort det selv for lengst. Er litt glad for at apoteket er stengt i morgen :)

Jeg er så sur, har vært veldig opp og ned i humøret siden de satt inn egget. Blir så irritert at jeg føler for å kaste og knuse ting. Spesielt når jeg snakker med moren min. Hmmm... noen som har det sånn? Blid, deppa og sur om hverandre.

Jeg er så sur, har vært veldig opp og ned i humøret siden de satt inn egget. Blir så irritert at jeg føler for å kaste og knuse ting. Spesielt når jeg snakker med moren min. Hmmm... noen som har det sånn? Blid, deppa og sur om hverandre.

Hei, skjønner godt hvordan du har det. På mitt 7. forsøk (fryseforsøk) måtte jeg få vival av legen min. Jeg sa at jeg taklet bare ikke presset, følte faktisk at det holdt på å klikke for meg! fikk en glass med 20 piller i og følte at det hjalp å bare ha glasset, så jeg tok nesten ingen av pillene.Har aldri tatt piller for noe som helst tidligere, og er betenkt med å bruke mdikamenter for all ting, men enden på visa var at jeg ble faktisk gravid og tror mye av det var fordi jeg fikk nervene litt under kontroll. Det vi går gjennom er psykisk og fysisk terror til tider.

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...