Anonym bruker Skrevet 21. september 2007 #1 Skrevet 21. september 2007 trenger forslag til guttenavn til den lille som kommer snart, storesøster heter Dorothea og vi ønsker et navn i samme stil og som passer med søsterens. forslag mottas med takk:)
Truseprinsesse Skrevet 22. september 2007 #2 Skrevet 22. september 2007 Oi. Ingen enkel oppgave. Hva med: August Amadeus Martinius Aron Elijah Immanuel Johannes Matheus Aleksander Adam Badri Bendik Cato David Bastian Christopher FIllip Gabriel Konstantin Filo Damian Matheo Leamdro Nikolai Vitus Teodor/Teo Titus Var det noen her du likte?
Gjest Skrevet 22. september 2007 #3 Skrevet 22. september 2007 Dorothea, et nydelig jentenavn først og fremst. Mange fine navn som kan passe til Dorothea. Markus Nathaniel Lukas Matheo Tinius Aerendil Chrisander Casper Johannes Lavrans Esaias Dorothea og Nathaniel eller Dorothea og Matheo synes jeg var nydelig:) Får den -thea / -theo i begge navnene;)
Vannmann35 Skrevet 22. september 2007 #4 Skrevet 22. september 2007 Jeg oppfatter Dorothea som et "gammelt" navn, som var mer brukt blandt oldeforeldrene våre. Ville derfor valgt et tilsvarende navn på en gutt, og ikke "nymoderne" navn som Lukas eller Elias. Forslag: Dorothea og Bernhard Dorothea og Gustav Dorothea og Peder Dorothea og Anton Dorothea og Albert
Anonym bruker Skrevet 23. september 2007 #5 Skrevet 23. september 2007 hei.Hi her. takk takk... mange fine navn her. vi er veldig fornøyde med søsterens navn, men klarer liksom ikke finne de perfekte navnet til lillebror. jeg liker bla. Matheo, Theodor, Lavrans, Markus(litt opprukt her da), Albert, Johannes....men eneste navn vi begge liker er Theodor for øyeblikket. men det blir ikke for tungt sammen og likt søsterens da? ellers har vi navn fra beste-og oldeforeldre som bla Johan, Jacob, Stig, Iver, William, Thor, Georg, ingebrigt, harry, som hadde vært artig å få brukt.....kanskje sammen med Theodor??? hva synes dere?
Anonym bruker Skrevet 24. september 2007 #6 Skrevet 24. september 2007 Amandus Christoffer Sakarias Matteus Leander Emanuel
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå