Gå til innhold

10 uker og allerede bekkensmerter, er det mulig?!

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen!

Jeg må si at det var utrolig interessant å lese innleggene! Jeg måtte kikke innom her fordi jeg har kjent ganske ubehagelige smerter i korsryggen og halebenet i noen dager nå, samtidig som hoften på høyre side verker på en måte som stråler ned i beinet. Det blir verre om kvelden. Høres dette kjent ut??

Jeg er gravid for første gang og trodde egentlig ikke at man kunne få det så tidlig, men beskrivelsene av smertene dere forteller om høres ut som mine.. Blir det bare verre eller kan det også bli bedre?

Fortsetter under...

Hei!

Jeg kjendte bekkensmertene etter 8 uker, men tenkte at det ikke var noe å bry seg om så jeg jobbet videre. Det ble bare verre og verre, og jeg ble sykmeldt.. Prøvde igjen etter en måned, men smertene kom tilbake med engang! Jeg tror det har litt med hvilken jobb du har, men det er viktig å ikke tøye grensene. Jeg har hatt bekkenløsning nå igjennom hele svangerskapet, men siden jeg tok tak i problemet ganske tidlig, så klarer jeg meg fint. Jeg har gått til fysioterapeut en gang i uken i tillegg til at jeg er med på trening en gang i uken for de med bekkenproblemer!

Det er litt uvanlig å kjenne det så tidlig, men desto viktigere er det å få sjekket hva det er for noe. Det er forferdelige smerter, så ta det på alvor!!

Lykke til videre:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...