Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 21. september 2007 #1 Del Skrevet 21. september 2007 Jeg ser på alle venniner og familie som fryder seg over graviditeten de har, alt går så strålende fint, snakker om hvor lett det er å bli gravid osv... her er alt berre kaos. det kan ta år før jeg blir gravid, det kan ta mnd, blir jeg gravid så mister jeg mest sannsylig, da må jeg gjennom 3 SA. Skal svangerskapet gå ut så må jeg leve med usikkerheten om at det i det hele tatt går bra. Vil morken slutte å fungere? Kommer jeg til å ha truende abort hele veien? Vil de opdae det dersom noe er galt denne gangen: Vil fødselen gå bra, i stede for det kritiske jeg opplevde sist?? Vil stoffskifte være greit? dersom det ikke er det, er barnet hjerneskadet?? Jeg kjener jeg blir utsleten av å ha det så usikkert. Folk på min alder har det vanligvis ganske lett. de blir gravid og ut popper ett lite barn hvor svangerskapet har gått strålende(nå tenker jeg på svangerskap hvor det ikke har vert farlige komplikasjoner). jeg er lei dette. jeg vil kunne hoppe til køys, vite at jeg mest sannsynlig blir gravid snart og at svangerskapet vil gå av seg selv. men det vet jeg at jeg aldri kommer til å få oppleve. Ikke vet jeg om jeg vil være fruktbar så mye lenger til tross for min unge alder. LIVET ER URETTFERDIG!!!!! Men må tilslut si at jeg er evig takknemlig for den lille jenten jeg har, er berrre så sårt at det skal være så lett or noen, mens for veldig mange andre så er det hele berrre en kamp om å overleve Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10443523-i-dag-er-jeg-lei-meg/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
-S- Skrevet 21. september 2007 #2 Del Skrevet 21. september 2007 Kan ikke si så mye annet enn at jeg forstår at det e tøft.. Har ikke gjennomgått det du har, men sliter med å bli gravid. Er veldig deprimerende å se og snakke med de som får den ene etter den andre, som perler på en snor.. og de maser gjerne om at vi også må "slenge oss med".. Ønsker deg alt godt, og håper virkelig det skal klaffe for deg snart, og at du får et fint svangerskap.. Mange varme klemmer:) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10443523-i-dag-er-jeg-lei-meg/#findComment-10444198 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå