Emilia og lille Oliver:-) Skrevet 21. september 2007 #1 Del Skrevet 21. september 2007 Hei alle sammen. Nå er første stikk satt, tenk nå er vi igang igjen. Merkelig følelse... Er planlagt uttak i uke 40, men tipper nok det blir i uke 41, gikk 17 dager på sprøyter sist. Første UL er til mandag, har forresten kort regime denne gangen så fra og med i morgen er det 2 sprøyter hver dag....kommer nok til å bli blå, hehe... Hvem andre her har nettopp begynt eller skal snart begynne å stikke? Spennende tid nå....men klarer ikke la være å gruuuuue meg til uttaket....uff....det var bare så grusomt sist. Men jeg må jo bare prøve å tenke at det nok ikke kan bli så mye verre. Noen som slår følge? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10443468-da-var-f%C3%B8rste-stikk-satt/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
frukten Skrevet 21. september 2007 #2 Del Skrevet 21. september 2007 Heisann! Så spennende prosses vi er igjennom.Jeg er på min 3 dag med stikking i dag (fredag) skal på ul 28 får da vite når uttak blir.De sa uke 40 om alt går etter planen.Dette er vårt 2 forsøk,sist gikk alt fint ,enjeste som var helt j..... var egguttak.da tenkte jeg ,dette gjør jeg aldrig igjen..men hva gjør man ikke for det lille etterlengta hehe.men ja så du er ikke alene om å grue deg til uttak.jeg går da på ullevål å der får du dårlig med smerte stillende tror det er en hestekur med paracet,mens de som går på riksen får veneflon med morfin .så det er forskjell på sykehus.hvor går du? men jeg holder på med akupunktur i samband med dette forsøket ,skal til henne på morningen før uttak,håper det hjelper .pluss at jeg har veldig trang livmors hals ,(er veldig trang ) så er vel derfor det muligens gjør ekstra vondt ..vi får tenke at det kommer noe godt ut av alt det her .sist vi gjorde dette var for 2 år siden ble gravid men mistet i uke 7-8 .tøft,men tenkte at det var noe som var galt .. blir spennende og følge hverandre .klems.huff klokken er ett burde sove,men det er helg ,pluss at jeg er altfor varm for å sove.skikkelig hetetokter av medisinene..hehe ..nok klaging ..er glad jeg har muligheten til ivf .ting kunne vært værre.så for all del jeg skal ikke klage sånn he he.ha en god natt håper vi snakkes klems og lykke til Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10443468-da-var-f%C3%B8rste-stikk-satt/#findComment-10445248 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mumrikken :) Skrevet 22. september 2007 #3 Del Skrevet 22. september 2007 Hei der :-) Jeg begynte å stikke i dag, og forhåpentlig uttak i uke 40. Men jeg ser at du stikker 2 ganger pr dag? Jeg har også kort regime, men jeg stikker bare en?? Har det noe å si også kanskje. Jeg er på Medicus i Tr. heim. Tar 350 mg med Puregon hver morgen.. Offa, blir ganske så forvirret over at alle gjør det så forskjellig.. )) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10443468-da-var-f%C3%B8rste-stikk-satt/#findComment-10448125 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Emilia og lille Oliver:-) Skrevet 22. september 2007 Forfatter #4 Del Skrevet 22. september 2007 Hei begge to:-) Blir gøy å følge hverandre. Ja jeg stikker to ganger, en puregon sprøyte og en som heter orgalutran (i stedet for sprayen). Og jeg som egentlig har sprøyteskrekk, hehe...:-) Jeg hører til i Haugesund, der er det heller ikke mye smertestillende vi får, men fikk trumfet gjennom dobbel dose siden det var så vondt sist. (får vel vanligvis 1 paracet og 1 morfin tablett) Så skal jeg få beroligende i tillegg. Jeg tror at det gjorde ekstra vondt sist fordi jeg var fryktlig overstimulert, hvis vi unngår det denne gangen, håper jeg det ikke blir fullt så vondt. Jeg ble og gravid på første innsetting, men mistet i uke 6, syntes det var helt fryktelig, men det er merkelig hvor fort en klarer å se fremover igjen. Masse lykke til begge to, satser på at det blir noen sommerbabyer;-) Klem Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10443468-da-var-f%C3%B8rste-stikk-satt/#findComment-10449350 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå