Lektor Doppler med tillegg Skrevet 21. september 2007 #1 Skrevet 21. september 2007 Finner den ikke på nett.
Gjest Skrevet 21. september 2007 #2 Skrevet 21. september 2007 Nei, men du rimte jo så lett at jeg ble matt, rett og slett og tenkte her er ei dame med vett og rommelig handlenett, uten lyte og uten plett, ja, den skjønneste jeg har sett på et tog, trangt og svett med et perlende glass med stett..
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 21. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 21. september 2007 smask! Neste gang blir det buss.
Omr Skrevet 21. september 2007 #5 Skrevet 21. september 2007 Tror den er slik: "Høyt på himmel'n er en sky, langt, langt nede er en by. Mellom sky og by du kan, se en liten vennlig mann. Det er Kaspar Himmelsprett, som er svært fornuftig kledt. Og forteller trost og skjær, at vi snart har vinter'n her." Rolig og fin sang;)
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 21. september 2007 Forfatter #6 Skrevet 21. september 2007 Takker! Guttene sang den i barnehagen på høsten da de var små, og nå fikk jeg lyst til å lære den bort til yngste barnet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå