Gå til innhold

BIM treff i Haugesund mand.1okt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei alle sammen! Skal vi forsøke å treffes Mandag 1. oktober på Samson kl. 19.30? Hadde vært så koselig å møte dere samtidig som det er litt skummelt:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

e me eg! men kossen vett eg kim dåkke e? nåken spesielle kjennetegn??

hehehehehe..........

Skrevet

Kjempe flott at du e me brattiann.Håpe dei andre også komme.Æh. mitt kjennetegn blir magen.Den er blitt stor allerede.

Skrevet

Stor mage her også hi hi:) Vi bør kanskje treffes utenfor eller? Tenk om det er noen andre gravide der tilfeldigvis og så setter vi oss sammen med de. Hi Hi det kunne blitt litt morrsomt;)

Skrevet

Hi hi ser det nesten for meg.Feil damer ,feil bord.Greit og møtes utenfor ja.

Skrevet

e me på møtes utenfor ja! blir koselig å treffe dere.

Skrevet

eg og vil bli med neste gang. skal på personalmøte på jobb og foreldremøte i bhg te dattera mi den 1.okt så kan ikke denne gangen. har forresten termin 29.januar.

Skrevet

Ja det blir koselig å treffe dere også. Går ikke gravid med noen jeg kjenner denne gang, så det er så kjekt å bli kjent med noen som har permisjon likt med en. Kjekt at du har lyst å være med neste gang lali. Hvordan er formen om dagen da?

Skrevet

sykemeldt på andre uka nå.... fått en bihulebetennelse som ikke lar seg knekke så lett!!!! Glede meg t å puste normalt igjen. Føle pencellinen virke treigt, men e vel kanskje sånn fordi eg e gravid.

Skrevet

Uff da brattiann det var nå ikke noe kjekt. Du får gi det den tiden det trenger for å hele seg og prøve å være tolmodig. Men tiden går treigere når en går hjemme. Jeg fikk pusslespill på 3000 brikker igår av kjæresten min for at jeg skulle ha noe å henge fingrene i. Utrolig snilt. Tenker jeg snart begynner på julepresangene (tilfelle jeg får før jul), og i år tenker jeg jeg får tid til julebakst og juleverksted også. Må finne på noe ellers blir det så fryktelig lenge å vente.

Skrevet

Hei!Jeg blir med på treff jeg og så sant formen tillater det.Har vært ganske kvalm i det siste.Ja,det er lange dager når en går hjemme.Min kjære er i Stavanger hele ukene.Ikke har jeg bil heller,og da blir det litt tungvint å farte rundt.Jeg går meg en tur hver dag da bare for å ha noe fast hver dag.

Skrevet

Ønsker dere god bedring giggsi og brattiann.kjedelig å ikke være i form.

Skrevet

klar for treff i kveld Haugesunds damer?

Skrevet

Jeg er klar:) Da møtes vi utenfor Samson kl. 19.30 i kveld. Det blir kjekt og spennende å hilse på dere:)

Skrevet

Jeg er klar jeg også.Gleder meg til og hilse på dere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...