Gå til innhold

BIM treff i Haugesund mand.1okt?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Ja det blir koselig å treffe dere også. Går ikke gravid med noen jeg kjenner denne gang, så det er så kjekt å bli kjent med noen som har permisjon likt med en. Kjekt at du har lyst å være med neste gang lali. Hvordan er formen om dagen da?

Uff da brattiann det var nå ikke noe kjekt. Du får gi det den tiden det trenger for å hele seg og prøve å være tolmodig. Men tiden går treigere når en går hjemme. Jeg fikk pusslespill på 3000 brikker igår av kjæresten min for at jeg skulle ha noe å henge fingrene i. Utrolig snilt. Tenker jeg snart begynner på julepresangene (tilfelle jeg får før jul), og i år tenker jeg jeg får tid til julebakst og juleverksted også. Må finne på noe ellers blir det så fryktelig lenge å vente.

Hei!Jeg blir med på treff jeg og så sant formen tillater det.Har vært ganske kvalm i det siste.Ja,det er lange dager når en går hjemme.Min kjære er i Stavanger hele ukene.Ikke har jeg bil heller,og da blir det litt tungvint å farte rundt.Jeg går meg en tur hver dag da bare for å ha noe fast hver dag.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...