Gå til innhold

Da blir det rosa i februar...

Dolly Duck

Anbefalte innlegg

Ordinær UL i dag viste helt tydelig ei lita tulle! Jeg ble svært overrasket og min kjære fikk sjokk, heheh, han var skråsikker på gutt! Brukte noen timer på å komme over det... 8-D

To jordmødre kalte bebisen flere ganger for "som tatt rett ut av læreboka" for alt var så "riktig" og "perfekt". VELDIG kjekt!!

NÅ gleder jeg meg endelig, har venta lenge på den følelsen!

Hipp hurra for rosa!!

:-D

Fortsetter under...

Gratulerer med "rosa resultat" i dag! (Om mannen hadde ventet blått så ser det ut som dere er lykkelige over svaret allikevel!)

Jeg er så strålende fornøyd med min lille rosa tulle. Hun oppfører seg stort sett eksemplarisk, - sover en ca 3 timer i strekk om natten(!) - men er desto mer våken og litt urolig på kvelden.

Koser oss veldig om dagen, og synes allerede tiden går fort.

Gled deg til februar, Dolly!

Så kjekt å høre fra deg igjen sara!!

Jeg gleder meg ENDELIG til denne bebissen kommer! Kjente i dag at noe liksom "løsnet" da vi fikk vite kjønnet, ble plutselig så virkelig da... Deilig!

Gleder meg til huset lukter baby som det nok gjør hjemme hos deg nå! Kos deg masse med nurket! Har dere navn til henne?

Klem fra meg =)

Så koselig Dolly Duck - og hyggelig at høre fra deg igjen :-) Det er godt i vite at alt hva de kan sjekke i alle fall ser ut til å være i orden; da kan du bare slappe av og kose deg med resten av svangerskapet! Og begynne med det rosa stikketøyet! Jeg har allerede strikket det første rosa babyteppe - vi venter jente i januar :-)

Annonse

ÅÅå gratulere så masse !:-)

Vi skulle egntlig ha hatt termin likt vi 2, men mistet min lille spire i uke 9 + 4 ! :-((

Mistet den 16 juli! :-(

Har faktisk min 3 SA nå på mindre enn 1 år!

Testet positivt på legekontoret tirsdag, begynte å småblø på onsdag, og småblør enda, og tok ny test i går og den hadde ikke blitt noe sterkere positiv, så legen sa at dette også var en SA! :-(

Så gøy at du får jente også da!

Vi ønsker oss litt ekstra ei jente vi også ( om jeg blir gravid da ), for har 1 jente og 3 gutter! :-)

Men så lenge babyen blir frisk er kjønnet uvesentlig!

Men storesøster ønsker seg såå ei lillesøster, nå etter 3 småbrødre! :-))

Noen som har noen tips til oss kanskje :-))

Men håper jeg får flere babyer da, for det er det største man opplever her i verden uansett kjønn! :-)

Klem! :-)

Tusen takk alle sammen, så kjekt med hilsener!

=)

Og du 3 prinser og 1 prinsesse, jeg husker at vi var gravide samtidig. Skikkelig kjipt at du mister igjen!

Jeg hadde også 3 aborter i fjor før denne satt. Blir lett gravid, men mister. Fant ut at jeg har for tykt blod så spirene får ikke næring, lager visst blodpropp og greier og der inne... Så da jeg ble gravid for 4. gang, fikk jeg Albyl-E og Klexane sprøyter for å tynne ut blodet med en gang. Tydeligvis så hjelper det...

Min sønn (som ble født for 15 år siden), kom 5 uker før termin, og i ettertid kan man konkludere med at jeg sannsynligvis hadde samme feilen da, men at jeg var såpass ung (26) at kroppen fixet nesten et helt svangerskap uten hjelp... Heldigvis!!

Ønsker deg masse lykke til videre i prøvingen, og håper det sitter ei sterk spire om ikke så lenge!!

:-D

Gratulerer så masse med jente. Jeg skal på UL i midten av oktober og vi håper vi kan se hva det blir. 5 jenter og 1 gutt til sammen hos oss så det hadde vært gøy med en liten gutt. Men jeg er fortsatt kvalm i uke 16 så det er vel en jente her inne. Alltid lenge kvalm med jenter. Kanskje jeg tar feil?

Så moro med rosa!!!! Ikke for det fargen spiller jo liten rolle bare baby er frisk!!!!

Tulla mi har blitt 9 uker allerede. og hun er snill som bare det. Sover mellom 5-7 timer hver natt, så jeg skal ikke klage!!! Har hatt brystbetennelse X x 2(en gang endte med innleggelse) og tette melkeganger så det holder, håper at jeg har funnet ut av det by now!! Med de to første har jeg bare hatt antydninger til disse probelemen, men jag klarte liskom å holde det fra livet...

Det sies at 3. mann er en luring......... Kan ser ut som det slår an.. Men Bare barnet har det bra så skal nok mor overleve!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...