Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har termin 8.nov og skal også til pers på Haukeland. Har planer om storken. Men har hørt rykter om at de kanskje skal pusse opp der og at den avd.derfor ikke vil være tilgjengelig i november kanskje. Men vi får se. En av stedene blir det nå ivertfall :-)

Annonse

Huff,klarer ikke vente så lenge... Skal ringe og forhøre meg i morgen jeg, men synes det er dårlig gjort av jordmoren min isåfall hvis disse tingene stemmer, har jo snakket med henne om å føde i basseng på Storken i november, og hun har ikke nevnt noen problemer med det...

Hei :-)

Skal føde på Haukeland, har termin 5 november. Forrige kom imidlertid 14 dager over tida,så skal ikkje sjå bortifra at eg må gå over denne gangen òg :-P Usikker på kor eg skal føde, mulig eg ikkje får lov til å føde på storken da forrige fødsel endte i hastesnitt.. Skal på omvisning 4 oktober, så får sjå ka det blir til :-)

Hei,

Jeg skal også føde på Haukeland og har termin 13. november....førstegangsfødende...men det blir nok føden for min del, da jeg håper å få epidural :-D

Jeg har også hørt de ryktene om at Storken skal pusses opp og dermed ikke er tilgjengelig....har du fått sjekket opp ennå?

Hei,

jeg skal også føde på Haukeland, har termin 11. nov, men overtidsdagen min er 23.11, så skal ikke se bort i fra at vi kan være der samtidig med min flaks... hehe. Jeg hadde håpet på Storken, men skal på omvisning den 3/10, så får vi se. Jordmoren min sa at det ikke er vits i å ønske seg EN spesiell avdeling for sterkt, for de må sjonglere litt der oppe avhengig av tilgjengelighet uansett. så ved å ikke være for bestemt, tenker jeg at det er greit å slippe en skuffelse i begynnelsen av fødselen.

Her er det svaret jeg fikk fra jordmorforeningen: Oppussingen og ombyggingen på KK fører dessverre til at deler av Storrken stenges. Dette gjelder kun barselplassene. Fødetilbudet vil være tilnærmet likt det eksisterende, og barselplassene overføres til Barselloftet på hotellet.Dette er jo ellers et tema man kommer innom på kurset, du vil få mer informasjon der. Voss er et godt alternativ om du bor slik at det ikke blir for lang reisevei.--

Ganske beroligende det da :-)

Annonse

Hei!

Jeg skal også føde på HUS, har termin 28.nov., men med min flaks kommer jeg sikkert til å gå på overtid...

Er det forresten ingen som skal på kurs 27 okt.? Vi har meldt oss på da, det er dette som passer med jobb for meg..

Avdeling har jeg ikke bestemt meg for enda, vi får seg hvordan ting utvikler seg når fødselen starter - men jeg har et hemmelig ønske om å føde på Storken!

Lykke til alle sammen!!

Skal alle på kurs???? Har ikke fått med meg dette jeg...trudde det var mer eller mindre avviklet med kurs.... Hva koster det og hvor melder man seg på?

Mmmm, kan tenke meg at kapasiteten på hotellet blir litt sprengt når barselsplassene fra Storken overføres, kanskje det betyr av vi som skal på føden bør forberede oss på å ikke å få plass der da? Synd i tillfelle, hadde håpa på å få være der! Får ta det som det kommer :-D

Det er kurs annenhver helg på Haukeland, i regi av jordmorforeningen... Jeg skal 13. oktober, det varer fra 0900 til 1500 og koster 1000 kr... Du kan sende en mail til [email protected] for å melde deg på :-) Det innbefatter omvisning på KK...

Jeg også håper det ordner seg med romfordelinger. Jeg er avhengig av å ha samboeren min med meg hver natt jeg skal ligge der, og hadde ikke klart å dele rom med andre, så hvis jeg ikke får garantert at det vil gå i orden, vil jeg enten føde på Voss eller hjemme...

• 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...