Gå til innhold

Noen her som har opplevd å miste flere ganger?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har hatt et kjemisk svangerskap der mensen kom på IKM dagen etter positiv test. Og et svangerskap som endte i spontanabort uke 8. Jeg er nå i min 15 pp. har ikke lett for å bli gravid. Og de gangene jeg har klart det så har jeg mistet.

Hva kan være grunnen til at jeg mister? ikke blir gravid?

Ønsker alle vordende mødre masse lykke til!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har mista en gang og har tre barn. Er nå gravid med mitt fjerde.

Så trist at du mister. Hvorfor vet vel ingen, men min erfaring er at det kan virke med healing. Har flere veninner som har gjort dette i forbindelse med graviditet.

Lykke til.

Sender gode tanker.

Skrevet

jeg har mistet fire ganger etter et vellykket sv.sk i sept 05, er gravid igjen nå og får tett oppfølging!

. Etter at jeg hadde mistet to ganger ble jeg utredet for habituell abort. Kanskje du kunne spurt legen om du også kan bli utredet?

vet det er mange som har god effekt av akupunktur for å bli gravide!er jo verdt et forsøk!

Ønsker deg lykke til

Skrevet

Mener jeg har hørt at en må miste 3 ganger for at det kan kalles habituell abort. Det som er så slitsomt er at jeg bruker så laaaang tid på å bli gravid. Og nårjeg blir det å mister jeg (mista en gang i sa og en kjemisk) og er nå i min 15 pp. Men får vel bare forsøke å holde humøret oppe og håpe på at det blir min tur snart:-) Lykke til med svangerskapet go mamman!! :-)

Skrevet

Jeg har tre barn og har mistet 5 ganger totalt. Jeg har hjerte formet livmor som gjør det vanskelig for det og feste seg.

Det er jo visse ting jeg har gjort for at det skal gå bra og det er og slutte og røyke før jeg ble gravid, og sluttet med sex etter at jeg ble gravid. Ingen stress og sykemeldt helt fra dag en og ut svangerskapa. Er snart ferdig med uke 12 så dette går rette vegen.

Bare noen små tips.

Skrevet

første gang jeg var gravid gikk det greit.. fant det ut når jeg var 9 uker på vei.. vesla er 2.5 år nå

mistet så i MA i uke 11 dagen etter 1 års dagen til vesla 21.april 06

har prøvd å bli gravid siden mai 06 og 20sept fant jeg ut at jeg var gravid igjen for tok innvendig ul den dagen for skulle begynne utredning

men siden jeg er på dag 5 i syklusen nå, altsp jeg har blødd siden IKM dgen så regner jeg med at jeg har en SA nå...

trist for har prøvd i 13pp nå.. men vi prøver igjen med godt mot

Skrevet

altså sept 07

Skrevet

Hei! Ja jeg har også mistet mange ganger. Har ei jente på 5 og en gutt på 2. Mellom disse mistet jeg 3 stk. 2 ma og 1 sa. Før jeg fikk han på 2 gikk jeg til akupunktur. (hun var homeopat og soneterapaut også)Forklarte problemene mine og hun satte nåler på meg.Det hjalp meg. Er gravid med nr 3 nå og er spent som bare det. Akupunktur hjalp meg i alle fall, kansje det kan hjelpe andre her inne også. Stå på jenter!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...