Gå til innhold

Sovner ved puppen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sovner ved puppen.....mister den og HYLSKRIKER viss den ikke kommer inn igjen. Høres kanskje ut som han vil ha mat og er sulten, men det er han ikke. Han har spist godt av begge....når han da sovner, så skal han bare bruke puppen som smokk. Slitsomt og sårt for mine stakkars 2 pupper.....

Har noen gode råd å gi?!!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor gammel er han?

- Prøv å gi han smokk, gi den jevnlig så han blir vandt med den. (personlig liker jeg ikke å gi smokk, gutten min har klart seg helt fint uten - han sutter på underleppa si istedet...)

- Avled han med å synge, kose, danse eller lek på noen annen måte.

- La han sutte på en fuktig klut eller gi han en bitering hvis han er så stor at han klarer å holde selv evt. hold den for han.

- Hvor lenge hylskriker han? Prøv å ikke gi etter når du først har "koblet han av". Gi han over til pappaen og ta deg en tur inn på et annet rom.

Lykke til! Såre pupper er ikke godt... Lufttørke og gå med løse topper/skjorter hjelper veldig... det er deilig =)

Skrevet

tror nok han kan skrike seg i søvn. skreik i nesten 2 timer en gang. avledning utn pupp er umulig. da må pappa gjøre det

Skrevet

prøv å bytt puppen med smokk ganske kjapt og ha han liggende inntil en naken pupp.. fungerer av og til hos meg...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...