Gå til innhold

Ned i fettprosent og opp i muskelmasse (samme som i slanke-forumet)

Anbefalte innlegg

Heisann, jeg VEEEEEET at man ikke skal slanke seg når man er gravid, og for min del vil det være kul umulig, da jeg må spise hele tiden for å ikke bli kvalm/dårlig.

Problemet er at jeg (delvis før jeg ble gravid) har opparbeidet meg en helvetes svær bilring rett over magen. Jeg driter loddrett i utseende, det er ikke det jeg er opptatt av. Men den er faktisk i veien når jeg f.eks. kryper rundt på gulvet og gjør disse yoga-øvelsene for gravide, som står i min fantastiske yogabok. Dessuten er den i veien ved sex. OG sist men ikke minst, hva når barnet inni der blir større (er 10+6 nå), jeg vil jo gjerne kjenne det.... gjør man det med 7 cm spekk utapå magen?

Jeg ser ut som om jeg er i 5. måned, men det er altså bare luft og flesk. Jeg vil ha vekk flesket!

Hva kan man trene? Situps? Kondisjon? Hvordan bør man spise? Mer proteiner og mindre karbohydrater?

• 7 måneder senere...

Fortsetter under...

fortsett å trene,gjerneen kombinasjon av utholdenhet og styrke for å stramme opp. yoga er supert! fortsett å spis sunt,men ville holdt meg til lavkarbo med en god del proteiner. disse karboene har en tendens til å bli lagret som fetrt akkurat rundt midjen.. =) såg ett innlegg her inne med ett supert menyforslag,men husker ikke hva det het. skal se om jeg finner. =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...