Gå til innhold

Bivirkninger etter mislykket ivf

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hatt endel menslignende smerter i magen etter mislykka ivf.Fikk mensen på rugedag 11, og hadde en helt vanlig mens, ingen smerter.

Nå på syklusdag 13-17 har jeg hatt stikking, sårhet, murring og diffuse smerter i magen, noen som vet hva dette kan komme av? Står veldig lite om evt. bivirkninger etter mislykka ivf, fikk heller ingen info på klinikken ang. dette.Har noen av dere hatt bivirkninger etter ivf?

Fortsetter under...

Skrevet

jeg har også hatt en del murringer,ilinger og kramper denne syklusen...startet for 1-2 uker siden....ikke fått høre noe om evt bivirkninger etter ivf jeg heller...bruker å få litt murringer når el er...men ikke hatt det sånn i hytt og pine i en syklus før...

vi hadde første forsøk i august...begynte å blø på rd 13....

nå er jeg på syklusdag 29...venter og venter på mens igjen...

Gjest Bjørnen Collargol
Skrevet

Høres ut som om det er el du kjenner. Veldig vanlig at man kjenner den veldig godt noen sykluser etter at man har hatt IVF. Ikke noe å bekymre seg over.

Skrevet

Jeg har også hatt bivirkninger av medisinene.ca 4 uker siden jeg sluttet, og må fremdeles tisse 2 ganger i timen (minst)+våkner om nettene for å løpe på do. I tillegg har jeg en del kvalme-anfall og er supertrøtt hver dag. Magen står også litt ut ennå. Skal i gang med nytt forsøk (spray og hele pakken pga ingen på frys) om et par uker. Håper på svar fra noen som har erfart lignende.

Skrevet

dytter litt her og håper det er flere som henger seg på med kloke svar...

Skrevet

Det er veldig vanlig å kjenne litt i magen etter uttak. Det kan stikke og kjennes som murringer en stund etter negativt resultat. Bare tenk på hvor mange ganger større eggstokkene har vært under stimulering. Pluss at de har vært inne og stukket hull på de............

Jeg hadde smerter i ca en måned etter uttak. Men så var jeg også overstimulert og det gjorde at jeg fikk noe vann i buken og var dårlig på grunn av det også.

Men viss det varer ved, og ikke blir noe bedre ville jeg tatt kontakt med sykehuset. Og i alle fall dersom du får feber!

Annonse

Skrevet

Tusen takk for respons. Tror nok jeg ringer i morgen, ja. Merkelig at jeg fortsatt skal ha så mye bivirkninger. Ble ikke overstimulert heller. Har kastet opp siste par dagene, så kvalmen har desidert blitt verre. Men har ikke feber. Venter mensen neste uke, men har aldri hatt problemer med kvalme.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...