Anonym bruker Skrevet 21. september 2007 #1 Skrevet 21. september 2007 Han nekter og ta den ene puppen, jeg skjønner ikke hvorfor. Spiser glatt fra den andre.. Resulterer i at jeg må pumpe meg hele tiden, fordi jeg får sånn spreng..
Anonym bruker Skrevet 21. september 2007 #2 Skrevet 21. september 2007 Kan det være at melken renner fortere i den ene enn i den andre? At han foretrekker den der melken renner best. Eller så kan det være noe med nakken hans har jeg hørt, at det er ubehagelig å ligge den ene veien. Prøv å legg han i tvilling grepet, og se om han vil drikke da. Hvis han da drikker godt ville jeg spurt helsestasjonen om råd, evt fysioterapeut. Tvilling grepet: altså hodet hans til puppen din, magen hans til midjen din og beina hans ned og ut bak siden din. Jeg er dårlig til å forklare.... skjønte du hva jeg mente? Bruk puter som støttehjelp. Forestill deg hvordan du ville ammet to barn på likt. Hehe.
Anonym bruker Skrevet 21. september 2007 #3 Skrevet 21. september 2007 Skriker han når du legger han til på andre siden? Kan være øreverk (- men da vil han jo være forkjølet og tufs ellers også).
Leandermamma Skrevet 21. september 2007 #4 Skrevet 21. september 2007 Min lille sjarmør holdt på sånn i 2 mnd .Uansett hvilken stilling jeg la han, i nektet han å spise av det høyre brystet. Gutten var frisk og rask, så det var ingen " grunn " for at han ikke skulle ta begge. Måtte pumpe meg etter hvert måltid. Veldig tungvindt ( spesielt om natten ) men jeg gav heldigvis ikke opp, og plutselig en dag tok han begge. Hold ut og lykke til!!!!!!
VinterSol+2 Skrevet 23. september 2007 #5 Skrevet 23. september 2007 vesla mi holdt på sånn. hun hadde stram nakkemuskulatur på den ene siden, et lite besøk hos fysioterapeut, og det løste seg som bare det! -tvillingstilling funket ikke for oss, men for noen funker det fint. noen ganger har baby en veldig spesiell mening om hvilket bryst de vil ha først. prøvd å variere noen gang?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå