Gå til innhold

Han vil bare ha den ene puppen, hjelp, hva skjer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han nekter og ta den ene puppen, jeg skjønner ikke hvorfor. Spiser glatt fra den andre..

Resulterer i at jeg må pumpe meg hele tiden, fordi jeg får sånn spreng..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan det være at melken renner fortere i den ene enn i den andre? At han foretrekker den der melken renner best.

Eller så kan det være noe med nakken hans har jeg hørt, at det er ubehagelig å ligge den ene veien. Prøv å legg han i tvilling grepet, og se om han vil drikke da. Hvis han da drikker godt ville jeg spurt helsestasjonen om råd, evt fysioterapeut.

Tvilling grepet: altså hodet hans til puppen din, magen hans til midjen din og beina hans ned og ut bak siden din. Jeg er dårlig til å forklare.... skjønte du hva jeg mente? Bruk puter som støttehjelp. Forestill deg hvordan du ville ammet to barn på likt. Hehe.

Skrevet

Skriker han når du legger han til på andre siden? Kan være øreverk (- men da vil han jo være forkjølet og tufs ellers også).

Skrevet

Min lille sjarmør holdt på sånn i 2 mnd .Uansett hvilken stilling jeg la han, i nektet han å spise av det høyre brystet. Gutten var frisk og rask, så det var ingen " grunn " for at han ikke skulle ta begge. Måtte pumpe meg etter hvert måltid. Veldig tungvindt ( spesielt om natten ) men jeg gav heldigvis ikke opp, og plutselig en dag tok han begge.

Hold ut og lykke til!!!!!!

Skrevet

vesla mi holdt på sånn. hun hadde stram nakkemuskulatur på den ene siden, et lite besøk hos fysioterapeut, og det løste seg som bare det!

-tvillingstilling funket ikke for oss, men for noen funker det fint.

noen ganger har baby en veldig spesiell mening om hvilket bryst de vil ha først. prøvd å variere noen gang?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...