Gå til innhold

hvor lenge blør man ved en SA?

vicky1984- FØDEKLAR :D

Anbefalte innlegg

jeg fikk vite av gyn igår at jeg var gravid men har jo blødd i 4 dager for ventet mensen for 4 dager så jeg trodde det var vanlig besøk bare..

idag har jeg innsett at jeg mister for har kommet klumper når jeg er på do osv... men har ikke noen smerter da... kommer en SA uten smerter altså???

jeg har mistet i MA i uke 11 21.april 06

nå mister jeg i SA 21.sept 07..

hater datoen 21 altså...

Fortsetter under...

leste noen svar litt lenger ned men var jo mange som blødde i mange uker... uff det er ikke noe moro og tenke på da..

jeg mister nå og er 4+3.. skal til gyn på man...

håper jeg ikke blør lenge altså.. men jeg bruker tamponger nå, er det farlig???

men jeg har jo verken mens smerter eller noe og jeg har STERKE mens smerter hver mnd... merkelig denna kroppen min føler ejg...

• 2 uker senere...

hei, jeg begynte med små blødninger på lørdagen, fikk krafitge blødninger på onsdag som varte i to dager før det gikk over til mer normal mens. litt over en uke etter første antydning sluttet jeg og blø. Har tatt blodprøve og hcg var allerede helt nede i 4. Jeg var 5+5 da klumpene kom.

Jeg hadde kraftige luftsmerter i magen to tre dager før blødningen kom. Litt rie lignende.

Hei.

Jeg blødde i 1 uke da jeg hadde min SA i februar, var akkurat som vanlig mens, men med mindre menssmerter...

Men jeg hadde kraftige smerter i magen 2 uker før, og de på gyn på sykehuset mente at jeg hadde mistet ca da, så tror det er veldig forskjell fra person til person:(

Lykke til videre, håper spiran snart sitter, for oss alle:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...