Gå til innhold

Påmelding te Peppes TORSDAG 27.09

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da va visst stafettpinnen sendt videre te mæ:-) Skriv dokker på hær sånn at æ vet sånn ca kor mange æ ska bestille bord tel.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei Kristin.

Jeg har skrevet inn tidligere et spørsmål om når "Jordmødrene" som går på NRK er ferdig, vil da BIM-treffet bli flyttet tilbake til onsdagene? Jeg kunne godt tenkt meg å vært med nå og utover, men er akkurat startet på et kurs som går hver torsdag ut november. Men blir det flyttet tilbake til onsdagene så er jeg med.

Skrevet

Jeg er med på peppes!

Ser frem til en trivelig stund.....

Skrevet

Håpe at eg ikkje kommer, men gjør det sikkert likevel:) Skjer vel ikkje noe til da..

Skrevet

For min del e d akkurat d samme om d e onsdag eller torsdag. Kan si d sånn at vi bytte tebake om 4 uke (e vel 3 episoda igjen trur æ) hvis ikke nån e uenig i d??

Skrevet

Høres supert ut Kristin:) Da e æi med om 4 uker æi da:)

Skrevet

ska kreste mæ tel å kom denna gangen...da...

klæm f ho marianne

Skrevet

Heia, nying her. Når tid klokka pleier dokke å møtes? Kan være eg heng meg på om det ikkje blir forseint.

Skrevet

Vi møtes klokka åtte. Håpe d e passeli seint:-) Alltid hyggeli me nyinga!

Skrevet

Står over Peppes runden:( klare ikke lukta derfra...

vi ses nesten uke=)

kos dere

Skrevet

Litt seint ute jeg, men jeg kommer med mindre det skulle bli fødsel før treffet.

Rikke

Skrevet

Vet eeenda ikke om æ får tid i dag, men håpe det blir plass så æ kan skvise mæ inn om æ plutseli dukke opp!!

Skrevet

Vet eeenda ikke om æ får tid i dag, men håpe de blir plass så æ kan skvise mæ inn om æ plutseli dukke opp!!

Skrevet

Forbaska migrene! Må stå over i dag, men kommer neste gang:)

Kos dåkker.

Skrevet

jordmora tipset mæ om treffet,når æ va på kontroll med bollen min idag.Så æ e nying hær, æ også..:) Men vet jo ikke om det e litt i seineste laget og melde sæ på????

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...