Gå til innhold

Lurer bare så fryktelig.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei alle sammen :)

Idag var jeg hos lege og ultralyd... Etter ultralyden og størrelsen var jeg 7 uker på vei og med termin 9/5.(min termin er 20/5) Og etter det skulle hun ha sett hjertet til fosteret,men det var det ingen tegn til.

Skulle komme tilbake neste uke for da måtte ihvertfall hjertet slå,ellers var fosteret dødt og jeg måtte på utskrapning (om jeg ikke fikk en blødning da)

Når ser man når hjertet slår? Kan det være for tidlig eller er det dødt?

Har man svangerskapsplager om man bærer på et dødt foster?

Er ille plaget med kvalme og tretthet.Det har jeg gjort i de siste 2 ukene.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Jeg var på min første legetime på tirsdag, da var jeg 11+2. Legen min fant ikke noen hjertelyd, men sa at man heller ikke kan regne med å finne den før fra 12. uke og utover. Så synes legen din har vært veldig streng mot deg.

Det var det jeg kunne bidra med. Håper det hjelper deg litt :-)

Skrevet

man kan ikke høre den nei, men kan se den på innvendig ul, og det var vel det du tok? har du termin 20 mai kan det ha vært for tidlig, men siden lengden tilsvarte 7 uker... hmm ikke godt å si. men er du 7 uker på vei skulle dere kunne sett hjerteaktivitet. Får håpe legen tok feil og at du er kortwere og derfor ikke så noe

Skrevet

Hei og tusen takk for svar...

Var på vaginal ultralyd ja...

Jeg håper på det beste på onsdag da blir det ny v.u.l. Men om jeg da bare er 6 uker på vei ser man vel heller ikke hj.aktivitet til fosteret gjør man vel?? Og da blir jeg sendt inn på sykehuset til utskrapning....

Hm... Nei,det er vel bare å smøre seg med tålmodighet.

Skrevet

vi så hjerte slå i uke 6...men det varierer kanskje..lykke til:)

Skrevet

Da har jeg vært på ny v.ultralyd og hjerteaktiviteten har startet.

Så glad at!!!

Skrevet

Jeg var på innvendig UL i går (var da 7+ 5) så da et bankende lite hjerte og en liten kropp på vel 1 cm.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...