Kamomille Skrevet 21. september 2007 #1 Skrevet 21. september 2007 Hvordan fester dere mykbaggen i søskenvognen??? Sliter litt her når jeg monterer!
3 tette gutter Skrevet 22. september 2007 #2 Skrevet 22. september 2007 Kan ikkje hjelpe deg med det, eg har nemlig den nye hardbagen !!!! Og det er genialt. Kom i juli på babyjungle. Da får eg ha lillemann mot meg og storebror kommer ikkje til fo å pikse... ;-)
Gullklompane mine Skrevet 22. september 2007 #3 Skrevet 22. september 2007 Hvordan fungerer det med kalesjen? Går den over hele vognen eller kun der det eldste barnet sitter?
Bægge dætern Skrevet 23. september 2007 #4 Skrevet 23. september 2007 under baggen er det sorte nylonbånd med to trykknapper på hver. de øverste går over ryggen og de ytterste knappene kneppes bak ryggen der kalesjen festes, kalesjen festes i de neste knappene på reimene. de nederste båndene festes mellom ramma og sportsvogntrekket på en av de nederste trykknappene før fotbrettet. båndet på ramma og trekket på båndet. benytt samme knapp. snorene på midten knyttes fast i ramma der bumperbaren sitter. avhengig av terreng og størrelse kan sikkert bare snorer eller de øverste båndene benyttes. håper dete var forståelig ; )
3 tette gutter Skrevet 23. september 2007 #5 Skrevet 23. september 2007 Når begge kalesjene er heilt oppe "treffer" de kvarandre akkurat, men pga det store vinduet ser man rett ned til babyen. Har hørt og tenkt at dette kom til å bli teit, men det er faktisk det motsatte, veldig praktisk no når det er surt og kaldt, ungen ligger godt beskyttet under 2 kalesjer...
Gjest Skrevet 24. oktober 2007 #6 Skrevet 24. oktober 2007 2veldigtette!!!! Stemmer det at du har bare én hardbag i TFK Twinner Twist som søskenvogn? Jeg trodde ikke det gikk an... Og på Barnas Hus fikk jeg beskjed om at man kun kunne bruke softbag når det ikke var tvillinger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå